Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag, eerste bericht van windeter..(net aangemeld)
Heb na de Medion gekocht van Aldi en documenten ed allemaal via wireless netwerk geinstalleerd. Helemaal blij. Nu nog mijn mailarchief (op externe HD) overzetten..Ik kan deze overgang niet vinden in diverse topics, dus hoop op hulp.
Eerder heb ik bij aanklikken op HD van Wab bestand de contactpersonen geimporteerd, maar die zijn in Windows Contactpersonen terecht gekomen en ik zie ze niet in Outlook. (Bovendien gaf Outlook een foumelding die ik met scanpst.exe heb moeten repareren) Moet dus anders. Moet ik exporteren of importeren?
Zie ik iets simpels over het hoofd? En hoe doe ik het met het archief? Dat staat geloof ik als 'Identities' op de HD.
Alvast bedankt voor meedenken, w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :Y)
Ook dit topic verplaats ik (nu van Client Software Algemeen) naar OFF, omdat mailclients daar het beste passen.

Outlook/OL of Outlook Express/OE? OL (welke versie?) doet inderdaad geen wab file, maar kan die prima importeren vanuit bijv OE. Ik snap de scanpst opmerking even niet: heb je nu al een (gebackupt) PST? In een PST zit normaliter ook al je adressenboek dus ben je er al.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)