Toon posts:

DVD Speler/Brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb DVD Speler & Brander van LG(IDE), deze reageren nu niet meer.

Hier mijn PC
A8N-SLI SE mobo (socket 939)
AMD Atlhon X2 4200+
Sapphire ATI Radeon x1950pro
1x 250 gb maxtor
1x 320 gb samsung
350 watt voeding

Ik heb dit sinds dat ik mijn nieuwe Chipset Koeler heb geinstaleerd. Hiervoor heb ik mijn mobo er uit moeten halen en dus ook alle kabels los gehaald. Ik weet niet precies of ik nauw de Primary IDE connectie of de Secondary eerst had zitten maar heb bijde geprobeerd aan te sluiten. Ook geprobeerd met andere kabel, alleen brander of alleen speler. Niks aan de jumpers veranderd en kabel alleen los gehad op mobo niet aan dvd apparaten.

De Speler gaat wel los en dicht dus de voeding is ok.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eens een nieuwe kabel als je dat nog niet gedaan hebt. Als je in de bios kijkt, zie je de drives daar wel staan?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:07:
Probeer eens een nieuwe kabel als je dat nog niet gedaan hebt. Als je in de bios kijkt, zie je de drives daar wel staan?
Ik heb nieuwe kabel gedaan.... zoals ik al zij.

In de bios staan ze niet dat is het 1e waar ik kijk.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Werken andere devices nog wel op die poorten? En werken deze devices wel op een andere pc?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Vragen over Opslagmedia & I/O Controllers graag daar...

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Verder heb ik alles op Sata devices zitten dus alleen dvd speler erop meer niet.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:29:
Verder heb ik alles op Sata devices zitten dus alleen dvd speler erop meer niet.
Maar test eens wat andere devices, dan weet je of het probleen in de controller zit of in het apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er een andere oude cd speler aan gehad die deed het ook niet maar lijkt me ook sterk dat meteen de brander en de speler kapot zijn

Stel : De controler is kapot is dit te reapereren of wat moet ik doen om het weer te laten werken?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 18:25 ]

Pagina: 1