Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MP3-speler + Radio zoals een draagbare radio

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:03

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Ik heb GeGoogled en gezocht maar kan nergens vinden wat ik zoek, of ik zoek met de foute woorden...

Vroegâ had je draagbare Radio/CD spelers die je meenam naar het strand of zwembad.
Nu zoek ik een vergelijkbaar apparaat, een draagbare radio inclusief MP3 speler, verder niets.
Geen CD-speler en met gewone speakers ipv. een koptelefoon.

Ik vindt wel dockingstations voor je iPod of ander MP3 speler maar geen enkel nostalgies ogende "draagbare" MP3-speler + radio.

Iemand enig idee?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De meeste mensen hebben al een MP3-speler, dus waarom er nog een aanschaffen?

De JVC Boomblaster serie komt een super geluid uit, en daar kan je dus ook gewoon je MP3-speler op aansluiten.

T'is niet echt wat je zoekt denk ik, maar anders zoiets overwegen: Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/getimage.php?id=56091
Clickable

Ey!! Macarena \o/

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
RaZ schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:06:
De meeste mensen hebben al een MP3-speler, dus waarom er nog een aanschaffen?
Deze mensen niet :+

Ze willen nu dus een MP3-speler en radio in 1, zoals ze nu een draagbare radio-cd speler hebben.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:04
Ik denk dat je wel draagbare radio/cd-spelers kunt vinden die cd's met mp3's afspelen? Dat geen optie?

Hoe wil je het dan wel? Gewoon intern geheugen, het hele ding aan je PC moeten hangen om er muziek te op te zetten? Muziek op een USB-stickje? (zou me niets verbazen als zoiets al kan bij die dingen die RaZ post)?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De gene die rechts staat afgebeeld kan MP3 cd's afspelen. Ze kunnen dus een CD-RW'tje fikken met mp3's erop. (De linker weet ik niet, maar klik op het plaatje voor de specs)

(Ik heb de voorganger van die, dus zonder MP3 ondersteuning, en heeft 20 Watt meer power. In die van mij moeten 8 DD en 3 AA batterijen (En dan nog de afstandsbediening). En ik kan je verzekeren, dat ding zuipt..)

[ Voor 9% gewijzigd door RaZ op 06-01-2008 12:28 ]

Ey!! Macarena \o/

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Xander schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:16:
Ik denk dat je wel draagbare radio/cd-spelers kunt vinden die cd's met mp3's afspelen? Dat geen optie?
Dat zou een optie kunnen zijn.
Hoe wil je het dan wel? Gewoon intern geheugen, het hele ding aan je PC moeten hangen om er muziek te op te zetten? Muziek op een USB-stickje? (zou me niets verbazen als zoiets al kan bij die dingen die RaZ post)?
Eigenlijk wel ja, radio met intern geheugen (desnoods een mem0roy-card).

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb zelf de Grundig RCD 6800
Die heeft wel CD speler, maar onder het klepje kun je ook een USB stickje of SD card met je deuntjes aansluiten.
Over het uiterlijk kun je twisten :| :
Afbeeldingslocatie: http://www.grundig.nl/images/products/audio/rcd6800.jpg

Eerlijk gezegd raad ik je niet aan om deze te kopen, want hij heeft een paar irritante nadelen in het gebruik

[ Voor 15% gewijzigd door Henk007 op 06-01-2008 12:35 ]

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Henk007 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:32:
Ik heb zelf de Grundig RCD 6800
Die heeft wel CD speler, maar onder het klepje kun je ook een USB stickje of SD card met je deuntjes aansluiten.
Over het uiterlijk kun je twisten :| :
[afbeelding]
Ziet er wel geinig uit hoor.
Eerlijk gezegd raad ik je niet aan om deze te kopen, want hij heeft een paar irritante nadelen in het gebruik
En die zijn?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
  • Radio ontvangst is niet erg gevoelig; vaak storing op de minder sterke zenders.
  • Is kieskeurig bij het lezen van data mp3 CD's
  • Herkent lang niet alle USB sticks
  • Lastige navigatie door grote hoeveelheden muziek door het kleine en zeer beperkte display
Dit komt wel overeen met reviews op o.a. kieskeurig.nl

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Thapous

Nee toch niet.

Je kunt natuurlijk ook een bierkratradio maken:
mooiste bierkrat radio [deel II]

//Thapous

Pagina: 1