Misschien kennen jullie het "probleem" ? Al je Audio/Video app. netjes weggewerkt in kastjes/meubels e.d. maar nu kan je het niet meer bedienen vanwege het verstopte IR-oog.
Vanwege bovenstaand probleem ben ik gaan zoeken naar infrarood verlengers. In vrij eenvoudige vorm met plakkertjes en een oogje buiten de kast tot draadloze toepassingen. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met onderstaande producten? Of andere oplossingen?
Ik heb van het merk Marmitek een aantal opties gevonden:
Zie hier hun website
Wat mij nog een aantrekkelijkere oplossing lijkt is hetvolgende:
De SV1100 van ONEFORALL, zie hier

Zoals ik dit lees heb je slechts een ontvang/zend station in je kast staan, en doe je het zendgedeelte in het batterijvak van de betreffende afstandsbediening(en).
Heeft iemand hier van gehoord en/of ervaring mee?
Vanwege bovenstaand probleem ben ik gaan zoeken naar infrarood verlengers. In vrij eenvoudige vorm met plakkertjes en een oogje buiten de kast tot draadloze toepassingen. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met onderstaande producten? Of andere oplossingen?
Ik heb van het merk Marmitek een aantal opties gevonden:
Zie hier hun website
Wat mij nog een aantrekkelijkere oplossing lijkt is hetvolgende:
De SV1100 van ONEFORALL, zie hier

Zoals ik dit lees heb je slechts een ontvang/zend station in je kast staan, en doe je het zendgedeelte in het batterijvak van de betreffende afstandsbediening(en).
Heeft iemand hier van gehoord en/of ervaring mee?