Toon posts:

overnemen van DVD....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren geprobeerd een DVDtje over te nemen op tape (AMADEUS), is opzich best goed gelukt :( Alleen omde 10 sec. krijg je een kleurvervorming en daarna loopt hij eventjes weer goed??

Heb de bekabeling bij mijn weten wel goed zitten, op line 2 tape ik een blauw beeld en op line 1 krijg ik de vervorming??

Kan 't zijn dat deze DVD beveiligd is? Heb echt elke combi. geprobeerd en bij de beste krijg ik die verkleuring??

Hoe kan dit??

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:37
Hi

heb heb jij dat gedaan?

kopieren van DVD naar vhs?

dvd op scart1 en video op scart2?

dan video laten opnemen van scart1?

en btw op DVD zit macrovision beveiliging
als je een dvd player hebt waar je het uitkan zettten heb je geen problemen meer

ik heb de optie wel..

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb ik het gedaan, zal straks effe checken of ik macrovision heb ( sony 336).

Laat 't weten of het gelukt is met mv.

Kan zoiets nie aan de dvd zelf liggen, dacht ut nie toch??

Verwijderd

Kleur wissiling is een typische beveiliging.....ligt niet aan je DVD. Een betere optie is rippen op je compu en ombakken naar SVCD. Bijna gelijke kwaliteit en gewoon te spelen op je DVD/dolby surround combi.

www.vcdhelp.com/mpeg2to.htm

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
(jarig!)
DVD via je pjoeter afgespeeld denk ik?

Wat voor videokaart heb je?

T is idd Macrovision die t verneukt, maar goed, afhankelijk van je vga krt kan je die ook lekker uitzetten.. ("bugs" in drivers)

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:37
volgens mij kan je alleen macrovision uitzetten als je dvd is omgebouwd of via en dvd-cdrom spler in je pc met een bepaald proggie

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Yep, dit is het geintje was Macrovision heet.

Maar wie wil er tegenwoordig een DVD overtapen op VHS..?

Daar hebben we nu toch DivX voor.. :)
Pagina: 1