toetsenbord doet raar.

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

• ebaikema
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01-2025
Hoi,

Ik heb op mijn toshiba 4070cds nieuwe xp gezet. Nu doet het toetsenbord raar. Als ik de a bijvoorbeeld indruk komt er awi te staan. D

Wie kan me helpen.

Bas

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Welk OS had je eerst?
Is het pas gekomen na de fresh install?
Alle drivers er al op?
Config -> Taalinstellingen al geprobeerd?

Verwijderd

Probeer is een ander toetsenbord op je pc. En probeer eens je huidige toetsenbord op een andere pc.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:29:
Probeer is een ander toetsenbord op je pc. En probeer eens je huidige toetsenbord op een andere pc.
Het is een laptop...
Neemt niet weg dat er wel een USB toetsenbord op aangesloten kan worden.
Is er bij de Landinstellingen in het configuratiescherm al naar "tekstservices en invoertalen" gekeken? Niet dat het toetsenbord ineens op azerty staat ofzo.

@hieronder:
een topic kapen is niet lief

[ Voor 4% gewijzigd door MadMarky op 06-01-2008 12:37 ]

🖥️ | 🚗

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03-2025

Spinvis

NICE!

bij mijn laptop staat ie al sinds het begin op engels als stdrd taal, ik heb bij configuratiescherm gekeken en eea geprobeerd maar hij blijft de stdrd taal op engels zetten... iemand een grondigere en effectievere manier om dit op te lossen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
Toetsenbord keuze is "us toetsenbord" amerikaans toetesenbord. Meestal is de keuze die windows aangeeft als eerste de goede.

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03-2025

Spinvis

NICE!

in configuratiescherm neem ik aan?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 22:08
Wij nederlanders maken gebruik van een US-international Keybord layout.
Ook gebruiken wij nederlanders de Nederlandse invoer om zo je " boven op een e te krijgen ;)

Keyboard is dus
Dutch; US-International...

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Dat klopt allemaal wel, maar het feit dat er 3 tekens verschijnen als je 1 toets indrukt lijkt mij niet goed... dat heeft ook weinig tot niets te maken met de land- en taalinstellingen volgens mij.
Er is niet toevallig een glas cola ofzo over je toetsen heen gegaan waardoor je "sticky keys" hebt?

Overigens kun je bij veel laptops het keyboard loshalen en evt schoonmaken (kost wat moeite en voorzichtigheid is geboden, maar t kan wel je probleem oplossen)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 13:31 ]

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
ja idd, Ik hen nog nooit een toetsenbord instelling gezien die automatisch drie tekens geeft als je de a indrukt, Loshalen en schoonmaken. Of draai je laptop om en schud je lunch eruit.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:40

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Reguliere probleemtopics zijn niet gewenst in CSL :o. Dit is een software instelling of een smerig toetsenbord; iets wat de Tweaker prima zelf op kan lossen. (En iets wat helemaal niet in CSL thuishoort.)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.