Online flatlijst/eetlijst/bierlijst management

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views sinds 30-01-2008

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03 15:13
Hoi,

Wij zijn in ons studentenhuis nu echt op zoek naar een (web)applicatie die de kosten automatisch kan verrekenen. Al dat papierwerk is echt te veel werk en omslachtig. Echter willen we deze op onze eigen server kunnen zetten. Wij hebben alleen na uitvoerig speuren nog geen (open)source kunnen vinden van een online systeem en vroegen ons af of andere mensen al wel wat gevonden/gemaakt hadden wat redelijk eenvoudig op te zetten is :P Tips zijn welkom :D _/-\o_

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 16:10

gwystyl

Beugeltje dan maar?

http://www.huisrekening.org/oud/html/index.php
Klinkt handig, maar niet zelf gebruikt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat lijkt me gewoon een kwestie van creatief zoeken of omgaan met bestaande software. Zo zie ik niet hoe je dit niet met een forum op zou kunnen lossen. Daarnaast kun je niet verwachten dat wij je eisen aan dergelijke software precies weten zonder dat jij ze noemt; 'kosten automatisch verrekenen' is namelijk niet echt een sluitende omschrijving. Ik stel voor dat je zelf even gaan zoeken; en mocht je er nog steeds niet uitkomen dan even een topic start wat iets duidelijker is qua vraagstelling dan dit topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.