Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

concept online community

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal , ik ben nieuw hier .

ik heb een concept geschreven over hoe een zo goed als perfecte online community er voor mij uit zou zien , ik zou graag wat reacties willen op mijn concept maar het is veel te veel om het hier in een bericht te zetten denk ik .

ik weet niet of je hier links mag zetten maar ik zou het graag doen

greetz Tinoz

ps : heeft er iemand ervaring met online communities ? ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, zo werken we hier in ieder geval niet. Ten eerste zie ik niet wat dit topic in SEA doet (zie Waar hoort mijn topic?) en daarbij is het niet de bedoeling dat je je verhaal ergens doet, hier een link plaatst en dan verwacht dat we er hier op reageren. Als het de moeite waard is om op te reageren zie ik niet in waarom je dat niet hier (op GoT in z'n algemeenheid dan) zou kunnen posten. Hou er wel rekening mee dat je het dan in het juiste (sub)forum post en daarbij dient het wel discussiewaarde te hebben.

Tuurlijk zijn er hier zat mensen die ervaring hebben met online communities; je bent heus de eerste niet ;) En daarbij ben je vast ook niet de eerste die uitschrijft hoe volgens hem/haar een 'perfecte online community' er uit ziet ;) Sowieso is er denk ik nogal een verschil in de 'perfecte online community' die (o.a.) nogal afhankelijk is van de doelgroep. Er is dan ook denk ik geen dé 'perfecte online community'.

Als je hier nieuw bent loont het zich allicht om het volgende even door te nemen (mocht je dat niet al gedaan hebben): Het algemeen beleid, en wat specifieker voor dit topic: Discussie en stellingen en een klein stukje over greetz ;)
(en wat betreft linkjes plaatsen: pas op dat het geen spam wordt, verder zijn linkjes als 'aanvulling' op een topic best toegestaan; het is dus alleen niet de bedoeling dat je ergens anders je betoog doet en hier enkel een linkje plaatst en om input vraagt)

Verder is er natuurlijk maar 1 échte 'perfecte online community' die niet te evenaren zal zijn, en daar ben jij zojuist lid van geworden ;) :+

Desalniettemin: van harte welkom en veel plezier hier op GoT :w

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.