Toon posts:

Censuur op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds tweakers is overgenomen door derden is het ook duidelijk dat het
weer over sencuur gaat
alles word gescreen en beoordeeld op tweakers...
vroeger was tweakers nog los van de maatschappij
tegenwoordig zit tweakers binnen een groot bedrijf.
er zit dus niks meer van eerlijkheid in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En waar refereer je naar?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:57

DinX

Motormuis

Eventuele voorbeelden zouden hier nog een discussie van kunnen maken in plaats van deze "rant" richting Tweakers.net.

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 05-01-2008 23:31 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet niet precies waar je op doelt, maar eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel stuk censuur gezien, ook niet na de overname door VNU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit gaat hier over en is denk ik meer voor SEM :)

JHS in "Wat kunnen mobiele providers ons in reke..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 12:43
Op zich niks mis mee om kritiek te hebben, maar het zou wel fijn zijn als je het enigzins kon onderbouwen...
Waarom heb je het idee dat er gecensureerd wordt? een specifiek topic/nieuws-item waarvan je vermoed dat dat zo is?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Aluminiumhoedjes op en lood laten gieten in de muren dames, de VNU komt met sattelieten je huis bespioneren!

Persoonlijk vind ik een streng moderatiebeleid juist wel goed, zo blijft het hier leuk om te lezen, het niveau een beetje hoog en worden er niet continue beginnersvragen gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:51

crisp

Devver

Pixelated

Je weet hoop ik ook wat censuur precies inhoud?
Verder tast ook in in het duister mbt de werkelijke achtergrond van deze 'klacht'...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DinX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:31:
Eventuele voorbeelden zouden hier nog een discussie van kunnen maken in plaats van deze "rant".
Zie Wat kunnen mobiele providers ons in rekening brengen?, Verwijderd in "MSNen met Vodafone" en JHS in "MSNen met Vodafone". Verder is er ook een SEM topic: [PSGG] Msn en vodafoon topic

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 05-01-2008 23:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Dan zie ik het probleem eigenlijk niet. Wanneer mensen een topic starten puur en alleen om over een bedrijf te ranten (zelfs dit topic) is het toch niet meer dan normaal dat er reactie op komt en/of het topic op slot gaat. Dat gebeurt al altijd zo op GoT, zelfs voor de overname door VNU (ik zie niet in wat die overname ermee te maken heeft eigenlijk ?).

Als mensen niet tevreden zijn van een bedrijf, ga naar een ander.
Doet een bedrijf iets tegen de wet, neem een advocaat en klaag ze aan.

Gewoon domweg lopen ranten zonder verdere onderbouwing helpt ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DinX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:37:
[...]
Dan zie ik het probleem eigenlijk niet. Wanneer mensen een topic starten puur en alleen om over een bedrijf te ranten (zelfs dit topic) is het toch niet meer dan normaal dat er reactie op komt en/of het topic op slot gaat. Dat gebeurt al altijd zo op GoT, zelfs voor de overname door VNU (ik zie niet in wat die overname ermee te maken heeft eigenlijk ?).

Als mensen niet tevreden zijn van een bedrijf, ga naar een ander.
Doet een bedrijf iets tegen de wet, neem een advocaat en klaag ze aan.

Gewoon domweg lopen ranten zonder verdere onderbouwing helpt ook niks.
Ik ben het met je eens, maar de TS ziet het blijkbaar wat anders ;) . Iets voor de Crew, lijkt me. Ik heb nog even de link naar het SEM-topic toegevoegd voor langskomende Crew :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iemand die nog zo kort lid is heb je weinig recht van spreken mbt 'vroeger'.

Daarnaast zijn die enters SUPER irritant...
Terw_Dan schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:31:
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel stuk censuur gezien, ook niet na de overname door VNU.
Ik hoop dat je zelf inziet hoe grappig die opmerking eigenlijk is? :+

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:29:
Sinds tweakers is overgenomen door derden is het ook duidelijk dat het
weer over sencuur gaat
cen·suur (dev; censuren)
1 overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden
2 kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandel
Ik zou T.net niet als overheid of kerk willen bestempelen eigenlijk ;)

Uiteraard houdt de crew wel toezicht en past ze hier en daar zaken aan die ongewenst zijn. Als je dat als censuur wilt zien dan klopt het dat we dat toepassen. Overigens deden we dat ook al voordat VNU in beeld kwam, het is iets van alledag en niet alleen hier op T.net.

Gezien de linkjes hier lijkt het erop dat het je niet om censuur in het algemeen gaat, maar om acties die betrekking hebben op een aantal van jouw postings. In dat geval is het handiger om die moderator zelf aan te spreken via de mail ipv in LA. Lieve Adjes is bedoeld voor algemene discussie, niet op specifieke moderatie gericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Als je het niet eens bent dat een moderator je topic op slot doet, dan raad ik je aan om hem een mail te sturen en te vragen waarom het topic precies dicht is gegaan - al vind ik dat de sluitposts van JHS in "Wat kunnen mobiele providers ons in reke..." meer dan afdoende.

Gezien dat je even wat verse lucht wil hebben, gun ik je dat wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:44:
Ik hoop dat je zelf inziet hoe grappig die opmerking eigenlijk is? :+
Wat vind je er dan zo grappig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terw_Dan schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:49:
[...]
Wat vind je er dan zo grappig aan?
offtopic:
goeie censuur is aangebracht voor je het merkt. Ben het wel met TRRoads eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd censuur die je niet ziet, nogal logisch, censuur is als het goed is ook onzichtbaar :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

TS, weet je wat je moet doen? Je eigen reacties eens een voor een lezen. Ik ga niets zeggen over je schrijfwijze en -stijl, ik zeg ook niets over je aversie tegen Vodafoon, ik zeg helemaal niets.... of toch; probeer de volgens jou boze, enge en jouw dwarszittende wereld eens wat zonniger te zien.

Daar wordt je een heel stuk vrolijker van.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:36:
Ik ga niets zeggen over je schrijwijze en -stijl, ....
Waarom niet? Om correct te blijven?

Als je al spelfouten maakt in de titel van een topic (laatste topic 2) dan toont het wel aan dat je e.e.a. niet al te serieus neemt (beter gezegd totale desinteresse). De gemaakte fouten zijn ook in de trant van te snel getikt / niet gekeken. De TS weet echt wel dat je rekening met 2x een n schrijft (gaat 2x goed in de OP).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik zou in zijn situatie ook zo pissed zijn. Diensten die eerst weken niet toegankelijk zijn terwijl er wel voor betaald wordt en het gaat van kwaad tot erger.
Maar de TS pakt het verkeerd aan en de schrijfwijze helpt niet echt. En iedere keer een nieuw topic openen, tweakers.net en de users aanvallen heeft ook geen zin.

Verder komen deze topics voor langspasserende users (zoals ik) compleet uit de lucht vallen en denkt iedereen WTF waar gaat dit over omdat er verder totaal geen info in de TS wordt gegeven.

[ Voor 93% gewijzigd door KneppaH op 06-01-2008 01:30 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

KneppaH schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:05:
Ik zou in zijn situatie ook zo pissed zijn. Diensten die eerst weken niet toegankelijk zijn terwijl er wel voor betaald wordt en het gaat van kwaad tot erger.
Maar de TS pakt het verkeerd aan en de schrijfwijze helpt niet echt. En iedere keer een nieuw topic openen en gaan tweakers.net aanvallen heeft ook geen zin.
Inderdaad. Ik vraag me af of de TS op deze manier ook een brief zou schrijven naar het/de desbetreffende bedrijf/bedrijven ? Of erger nog, een gesprek aangaan in de winkel op deze manier. Op deze manier word je dus echt niet serieus genomen en werkt je topic gewoon averechts.
Mensen gaan je dan een zeiker (nofi) vinden/noemen en zich verder niks meer aantrekken over de inhoud maar enkel over de schrijfwijze en het gedrag van de TS. 1 van de topics van de TS startte min of meer op de goede manier, maar hoe verder je in het topic leest hoe meer het gewoon pure, korte rants zijn. Sorry, maar dan kan ik ook niet meer doen dan denken "wtf heeft die kerel?".

Kritiek OK, maar doe het op een nuttige, onderbouwde manier zodat mensen nog wat meer kunnen toevoegen dan reacties ivm de schrijfwijze en gedrag van de TS. Het is hier nog altijd een forum, waar mensen discussiëren/overleggen/"praten"/... met elkaar, niet in 1 richting maar wat af blaten.
Ik kan me dus best inbeelden dat de TS niet zo gelukkig is over die dienstverlening, maar op deze manier (van de TS) geraak je nergens.

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 06-01-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind het wel apart dat iemand die hier net 2 weken geregistreerd is over "vroegah" gaat lopen praten. Er is al jaren niet echt een beleidsverandering geweest, en áls er al iets is veranderd, dan is het een versoepeling. Waar vroeger een laag niveau de grootste trigger was voor een slotje is dat nu een gebrek aan inzet. Echter speelt intentie en niveau nog steeds een rol, en in diverse topics eigenlijk niet meer doen dan een bedrijf afzeiken, dat is niet echt iets waar iemand wat aan heeft. Nouja, behalve degene die de rants van zich af schrijft dan. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphackr2008 ik heb ook even je topics doorgelezen en waar ik me persoonlijk aan 'ergerde' waren:

Het gigantisch irritant
gebruik van allemaal enters
om te kunnen typen
wat je misschien op MSN wel doet
maar wat gewoon mateloos irritant is.

OOK DIE HOOFDLETTERS MAKEN HET SCHREEUWEN en het is helemaal niet nodig om te schreeuwen of om je mening duidelijk te maken <-- gewoon een verhaal typen is goed genoeg, je hoeft de tekst niet vet te maken.

Ook heb je het alsmaar over 'anonieme' bronnen die blijkbaar alles ondersteunen wat je zegt. Nu kan het aan mij liggen, maar ik vind dat persoonlijk een erg makkelijke manier om te roddelen... Ik krijg persoonlijk het idee dat je het verzint en dan op deze manier pakt om jouw mening tot 'waarheid' te brengen.

Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom jouw topic nog open is. Je komt hier alleen om Vodafone te bashen en om gal te spugen. Dat je boos bent kan ik begrijpen, maar helaas ga je daardoor alles door een soort van rode waas bekijken. Je bent niet op zoek naar oplossingen met mede-tweakers, maar bent alleen maar bezig om mensen te overtuigen dat Vodafone een waardeloos bedrijf zou zijn die alles doet om zijn klanten tegen te werken.

Ook vind ik het wel typisch: Microsoft zegt dat het probleem niet bij hun ligt en Vodafone zegt ook dat het probleem niet bij hun ligt. Toch geloof je Microsoft op zijn woord en Vodafone niet: wil je soms dat het aan Vodafone ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
TS begint eerst loze topics te openen om te ranten richting telefoonmaatschappijen en als hem dan wordt gemeld dat ie dat ook op een normale manier kan doen, dan is het censuur. :')

(En ja: ik vind de :') - smiley wel leuk :Y))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Je topic is gesloten omdat ie op je andere nog lopende topic loopt. Het is gewoon een dubbel topic, daarom is die gesloten.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ligt het aan mij of zijn jullie allemaal aan het happen hier ? :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ultraman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:30:
Ligt het aan mij of zijn jullie allemaal aan het happen hier ? :P
Het ligt helemaal aan jou. Het ligt nu aan je vraagstelling waarmee je dit nutteloze en compleet overbodige topic een kick omhoog geeft. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 07-01-2008 15:02 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb er trouwens ook helemaal genoeg van.... :( !!!!1

De hele tijd post ik hier op het forum en op de frontpage bepaalde aantijgingen jegens Reptillians die proberen de wereld te beinvloedden en niet terugschrikken voor geweld...

Maar telkens worden mijn posts veranderen en verschijnen er teksten die de indruk wekken alsof ik enkel dingen over HTML en webdesign of iig techniek-gerelateerde zaken post en wat algemeene neutrale maatschappij-gerelateerde zaken...

Dat is niet waar!!!! ik probeer hier een groot complot van de Bilderbergers, New World Order bekend te maken, maar iemand veranderd telkens datgene wat ik post ....

tis natuurlijk wachten tot deze post ook weer aangepast wordt naar een slappe, neutrale en vooral rationele, onleesbare woordenbrij.. maar dat doen ze gewoon omdat ze niet willen dat HET bekend wordt ....

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

offtopic:
RM-rf, U is mijn held op deze dramaandag :D

Ontopic: hier had natuurlijk ook een zeer maatschappijkritische post gestaan, maar die is automagisch aangepast door T.Net/VNU/VF/BalkenendeIV.

Verder ontopic: TS heeft kennelijk niet de moiete genomen de kleine lettertjes te lezen van het abonnement, en de aanvullende dienst.
Wanneer dit verhaal door een verkoper was verteld, zou daar nog een mogelijkheid liggen om 'er van af te komen', maar wanneer TS het bij VF zelf heeft afgesloten wordt het een gevalletje: iedereen heeft naast een informatierecht, ook een informatieplicht. Niet specifiek gevraagd? Jammer.
Nuance: geldt natuurlijk niet voor alles

[ Voor 83% gewijzigd door Swaptor op 07-01-2008 15:23 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Zonder censuur (wat de TS daar onder verstaat dan) zou het niveau op T.net een stuk lager zijn, ga maar eens alle modbreaks en gesloten topics in het forum na, en -1 reacties op het nieuws.

Eerlijkheid? Wat is er niet eerlijk dan?

---

Hoezo censuur? Nog niets van gemerkt...

spoiler:
Als het goed is wordt dit stukje tekst door Tweakers.net gecensureerd!

Edit: Hey, mijn bovenstaande zin is gecensureerd. _/-\o_
JHS schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:22:
Ehm, mensen, het is hier de hk niet :{ :) .
Sorry, maar ik heb het hk nog niet gevonden. (Smilie :( maar dan geel)
Had dat nog niet gezien, dacht eerder dat de HK voor geabboneerde gebruikers is,
want daar is denk ik ook een forum voor.

[ Voor 114% gewijzigd door TaraWij op 08-01-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ehm, mensen, het is hier de hk niet :{ :) .

sphackr: Dit topic lijkt vooral te gaan over het topic dat ik gesloten hebt en de berichten die ik gewijzigd hebt. Helaas geef je geen toelichting en breng je geen argumenten aan omtrent wat er mis is en wat er beter kan.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TaraWij schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:20:
Sorry, maar ik heb het hk nog niet gevonden. (Smilie :( maar dan geel)
Voorwaarden aanvragen HK toegang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik vragen wak hk is? ohw, ik zie het al....
Geheime plekjes

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

1e kopje in de link boven je.

offtopic:
Op die manier word je er niet snel voor uitgenodigd

[ Voor 52% gewijzigd door Boudewijn op 26-03-2008 15:36 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De HK staat voor de Huiskamer. Een stukje afgeschermd gebied waar alleen bepaalde Tweakers in mogen komen nadat ze zich goed gedragen hebben :)

Noem het maar een soort van cybercafé :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je op die link geklikt had, kon je het in de eerste alinea lezen. :?

edit:
sjees dat gaat hard

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 26-03-2008 15:36 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Klik eens op de link in de post boven je :? .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kom me oude account niet meer op, dus dat word 6 maanden wachten.
leuk bedacht dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Je had ook gewoon even kunnen mailen naar één van de dokters oid, want het is niet de bedoeling dat je nieuwe accounts gaat aanmaken als je er al een hebt (ook al kan je er niet meer op komen).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien moet je eens in ogenschouw nemen dat niet dit hele bedrijf erop uit is om jou te pesten. Jij bent zo onhandig geweest om 2 accounts aan te maken terwijl dat niet de bedoeling is; daarop hebben wij gereageerd door één van je accounts de toegang te ontzeggen, namelijk het account met de minste posts. Dat kun je stom vinden, maar wij vinden het dan weer stom dat je niet gevraagd hebt om een nieuw wachtwoord. ;)

Overigens is zeuren, met vingertjes wijzen en dingen insinueren die niet waar zijn nou niet echt dé manier om toegang te krijgen tot de huiskamer, ongeacht hoe lang je geregistreerd bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Users persoonlijk aanvallen doen we maar niet :) .

[ Voor 84% gewijzigd door JHS op 27-03-2008 17:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:36:
De HK staat voor de Huiskamer. Een stukje afgeschermd gebied waar alleen bepaalde Tweakers in mogen komen nadat ze zich goed gedragen hebben :)
Goed gedragen als in ? Ik heb zelf 'n paar "onnozele" antwoorden gepost waar meteen op werd gereageerd terwijl ik verder toch probeer mezelf aan de richtlijnen te houden en behulpzaam te zijn. Echter ben ik toch twee keer afgewezen voor HK access zodat ik mezelf tegenwoordig maar wat op de vlakte houd. Dat terwijl ik genoeg voorbij zie komen waar de nodige vraagtekens bij rijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Dat terwijl ik genoeg voorbij zie komen waar de nodige vraagtekens bij rijzen.
En neem je nu aan dat die mensen wel de HK in mogen, of begrijp ik je punt verkeerd?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Echter ben ik toch twee keer afgewezen voor HK access zodat ik mezelf tegenwoordig maar wat op de vlakte houd. Dat terwijl ik genoeg voorbij zie komen waar de nodige vraagtekens bij rijzen.
En wanneer is die aanvraag dan voor het laatst geweest? :)

Afgaande op jouw verhaal zou je nu dan inmiddels wel toegang moeten kunnen krijgen - tenzij je van mening bent dat je daar zelf geen kans op maakt natuurlijk ;)
Niet geschoten is altijd mis.

Oftewel: Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang

Maar dat heeft niks met dit topic te maken verder lijkt me :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Echter ben ik toch twee keer afgewezen voor HK access zodat ik mezelf tegenwoordig maar wat op de vlakte houd.
Volgens onze administratie ben je pas één keer afgewezen en dat was jaren terug. De richtlijnen voor de screening zijn sindsdien ietwat versoepeld. Daarmee zeg ik niet dat je nu wel toegang zou krijgen als je die aanvraagt (omdat ik je daarvoor dus zou moeten screenen :P ), maar je zou het wel kunnen proberen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:08:
Wil ik toch even lachen:

[...]

:') Dat zijn nou posts die nu niet echt toedragen tot een HK-acces ;)
en jij lijkt me echt zo'n anonieme tipperd.... 8)7
nee dat zijn lekkere mensen.

on-topic

Dit account is pas gemaakt nadat ik me oude niet meer opkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Goed gedragen als in ? Ik heb zelf 'n paar "onnozele" antwoorden gepost waar meteen op werd gereageerd terwijl ik verder toch probeer mezelf aan de richtlijnen te houden en behulpzaam te zijn. Echter ben ik toch twee keer afgewezen voor HK access zodat ik mezelf tegenwoordig maar wat op de vlakte houd. Dat terwijl ik genoeg voorbij zie komen waar de nodige vraagtekens bij rijzen.
Dit heet meten met 2 maten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geloof mij, als ik het kan vinden, is het voor de mods die HK-acces bepalen nog 3x makkelijker :)

begreep dat er ergens ook allemaal notities van personen worden bijgehouden :P

En je post editen wordt wat meer op prijs gesteld dan 2x achter elkaar posten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 14:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan maar hopen voor iedereen dat deze notities niet in verkeerde handen vallen.

Leuk idee om te weten dat er aan iedereen notities hangen... ben dan ook benieuwd of dit serieuse notities zijn, of dat mensen voor gek worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Serieus... met een dergelijke negatieve instelling kom je ver...

Als je in plaats van even hier te reageren de zoekfunctie had gebruikt, had je kunnen lezen dat wet persoons bescherming oid van toepassing op die notes is. Daarnaast kan je tegen een vergoeding van onkosten die notes opvragen als je wil.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:31:
begreep dat er ergens ook allemaal notities van personen worden bijgehouden :P
Klopt, dat zijn je usernotes, die hangen gewoon aan je account. Modjes en andere crewmensjes zien bij de user gewoon een icoontje staan met een getal ernaast. Hierop klikken geeft ze een mooi lijstje met notes :)

[ Voor 16% gewijzigd door TERW_DAN op 27-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Er worden inderdaad notities over mensen bijgehouden, zowel positieve als negatieve. Basaal gezien zijn deze serieus :) . Overigens heeft dit alles niets meer te maken met het onderwerp van dit topic, en is dit bovendien ook gewoon terug te vinden met de search.. Misschien is het handiger om als je echt een onderwerp aan wilt snijden een nieuw topic te openen ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee, dat zijn serieuze notities. Je kunt ze overigens opvragen tegen wat administratiekosten.

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 17:32 . Reden: Oh er was nog een pagina :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:29:
[...]

en jij lijkt me echt zo'n anonieme tipperd.... 8)7
nee dat zijn lekkere mensen.
Als je nou eens gewoon ophoudt met op de man spelen en gewoon inhoudelijk gaat discussiëren, dan heeft dit topic misschien nog wat nut. :/ Kritiek is prima maar hou het onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Als je je gewoon aan de policy houdt -en dus FAQ's doorleest, fatsoenlijk ABN gebruikt, en gewoon moeite doet- dan houdt je voor elkaar GoT (en ook de frontpage) prettig en krijg je niet zo'n ***site als Fok!.
Terw_Dan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:
[...]
Klopt, dat zijn je usernotes, die hangen gewoon aan je account. Modjes en andere crewmensjes zien bij de user gewoon een icoontje staan met een getal ernaast. Hierop klikken geeft ze een mooi lijstje met notes :)
* Sebazzz hoopt dat ie niet teveel negatieve usernotes heeft O+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fatsoenlijk ABN gebruikt?
niet iedereen kan fatsoenlijk ABN.(denk aan dyslexie)
Discriminatie dus?
Ben je minder omdat je anders praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:18:
Discriminatie dus?
Jup, dan ben je een minder mens, en dat kan natuurlijk niet worden geaccepteerd.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mensen met dyslexie kunnen best fatsoenlijk ABN schrijven (er zijn meerdere topics hierover in LA geweest, waaraan ook mensen meededen die zelf ook dyslexie hebben en prima posts kunnen schrijven, enkel kost hen dat wel meer moeite, ze moeten hun eigen test vaker controleren of nalezen).

Die regel die je aanzet om fatsoenlijke posts te schrijven is gewoonweg bedoeld om de schrijver moeite te laten doen zijn posts duidelijk en correct op te laten zetten...
Overigens is er nergens een plicht om 'foutloos' te posten; gewoon een nette postopbouw, gebruik volledige zinnen en lees zelf je eigen tekst eens na.
Of er een paar spelfoutjes in zitten is meestal irrelevant, zolang maar niet hele woorden onleesbaar zijn, zinnen nieet meer volgbaar of alle leestekens ontbreken.

Wil je dat niet, prima, maar dan is T.net/GoT gewoonweg niet de juiste plek voor je en zijn dr nog genoeg andere plaatsen waar je beter kunt posten...
Dat is geen grond om direkt over 'discriminatie' te gaan jammeren, en jezelf als 'arm slachoffertje' voor te doen...

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 04-04-2008 09:28 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:18:
Discriminatie dus?
Er is een bijzonder groot verschil tussen het 'onvermogen' om ABN te typen (neem bv flyingdutch) of gewoon 'te lui' zijn enigzins iets aan je spelling te doen. Voordehandliggende spelfouten (egtnie, legge, ik sie nix) hebben niets te maken met dyslexie en worden hier inderdaad niet op prijs gesteld. Hetzelfde geld overigs voor een beetje fatsoenlijk gebruiken van de punt, de komma en hoofdletters.

RM-rf was me voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook nog opmerken dat ik harde enters buitengewoon irritant vind? Ze verpesten de lay, mogelijk nog meer als te grote plaatjes doen. En laat ik helemaal niet beginnen over punctuatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RM-rf schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:10:
tis natuurlijk wachten tot deze post ook weer aangepast wordt naar een slappe, neutrale en vooral rationele, onleesbare woordenbrij.. maar dat doen ze gewoon omdat ze niet willen dat HET bekend wordt ....
Met veel taal- en grammaticafouten bovendien. De meneer die jouw posts altijd censureert mag best eens wat aan z'n Nederlands doen. 't Is net alsof ie in Duitsland woont ofzo :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:35:
Mag ik ook nog opmerken dat ik harde enters buitengewoon irritant vind? Ze verpesten de lay, mogelijk nog meer als te grote plaatjes doen. En laat ik helemaal niet beginnen over punctuatie.
en hoe ga je dan je tekst opsplitsen in paragrafen (als het over een hele lap gaat ? ) :P

Verder met RM-Rf wb dyslexie.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragraferen is imho geen enkel probleem. Maar ik vind het erg onprettig lezen als elke zin op een nieuwe regel begint :) Dat behoort een beetje tot de basisvaardigheden van schrijven, net als fatsoenlijke interpunctie en hoofdlettergebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

whoami bedoelt (denk ik) dat als je losse regels typt paragrafen niet zichtbaar zijn. :)

En nu ontbreekt een hoofdletter aan het begin van de zin alleen omdat whoami zijn nickname in kleine letters schrijft.

/me GA eist nicknames die met een hoofdletter beginnen. :(

:o :o

[ Voor 53% gewijzigd door Guardian Angel op 04-04-2008 15:21 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En als je dan een zin leest die met mijn nick begint raak je zeker helemaal in de war? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2008 15:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

TeeDee

CQB 241

Nou, ik zou dan zeggen: "Die gast met dat leuke icon [....]" ipv .oisyn.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zinnen waar woorden in voorkomen als .NET vind ik inderdaad irritant om te lezen, ik verwacht gewoon een nieuwe zin en moet twee keer kijken om te zien waarom het verhaal nou niet netjes verder loopt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ja, maar na een punt komt een hoofdletter dus eigenlijk is .Oisyn z'n nick niet goed geschreven. Simpel toch? Laten we dan met z'n alleen een correcte nickname voor hem aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
.oisyn schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:23:
En als je dan een zin leest die met mijn nick begint raak je zeker helemaal in de war? ;)
dan moet je heel die zin omgekeerd schrijven

.oisyn schrijft
wordt dan dus

tfjirhcs nysio.

Is voor iedereen duidelijk, en iedereen weer blij.
Dirk schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:27:
Zinnen waar woorden in voorkomen als .NET vind ik inderdaad irritant om te lezen, ik verwacht gewoon een nieuwe zin en moet twee keer kijken om te zien waarom het verhaal nou niet netjes verder loopt.
dan moet je niet in de Devschuur komen hé :P

[ Voor 33% gewijzigd door whoami op 04-04-2008 15:32 ]

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Op deze manier leidt dit topic nergens naar :) . Gelukkig is de claim in de startpost voorlopig nog niet echt onderbouwd, maar mocht iemand denken dat dat alsnog kan, dan kan er een nieuw topic worden geopend :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.