Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje en kom er zelf niet meer uit.

Ik heb vandaag nieuwe (schone) installatie gedaan van Xp prof naar Xp Media Center. Heb verschillende programma`s geinstalleerd. Nu krijg ik de melding bij nieuw te installeren bestanden via Windows Installer de melding dat het installatie pakket niet geopend kan worden.

gezocht gezocht maar kom er niet uit, volgende geprobeerd:

- Forum Annoyances
-start uitvoeren -> msiexec /unreg vervolgens msiexec /regserver (hiermee herinstall je de windows installer)
- Via Microsoft verschillende patches geprobeerd, en de nieuwste versie erop gezet.

Misschien nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Heb je nog een (system) restorepoint die je terug kan zetten?

Je hebt diverse software geinstalleerd. Als je ze nu in omgekeerde volgorde eens deinstalleert en na elke uninstall bekijkt of installaties weer willen werken? (er van uitgaande dat een uninstall wel werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat heb ik niet. Heb nog verschillende dingen geprobeerd maar het is niet gelukt! Erug frustrerend.
Heb afgelopen nacht alles er weer afgehaald en opnieuw opgezet. En wat denk dat er gebeurt op het moment dat ik desbetreffende programma weer wil installeren??juist, weer die melding, maar na een software update was het verholpen, gelukkig.

Maar blijft een vaag probleem, heb verschillende fora geraadpleegd en veel mensen kwamen er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Heb het zelf ook eens gehad, nadat ik wat temp bestanden had verwijderd. Gelukkig was het een verse installatie, dus gewoon nogmaals een installatie gedaan.

En de bovengenoemde truukjes werkte idd niet, maar wel een frustrerend probleem!