My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik weet zo niet wat het is, maar ik vind het erg lekkere platen. Vooral de kleuren vind ik ook erg lekker. #10 vind ik nog de lekkerste ervan. Lekker abstract ook allemaal. Nummer 3,5 en 7 vind ikzelf iets minder, maar weet ook niet precies te vertellen waarom.
In 5,6 en 7 storen de zwarte plekken me... Voor de rest echt onwijs toffe serie zeg! Weer is wat anders!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mooie platen, wel een erg hoog abstract niveau. nr 3 lijkt een beetje uit de toon te vallen bij de rest van de serie.
Verwijderd
In eerste instantie had ik zoiets van "wat is dit?". Maar het wekt wel de interesse. Een leuk idee dus. Helaas is de uitvoering iets minder oké (mijn mening natuurlijk). Bij dit soort foto's ga je goed op het lijnenspel letten en zoals het op mij overkomt, klopt het niet. In (x-y, x-z en/of y-z)* lijkt er geen enkele foto perfect te zijn.
Het zijn natuurlijk foto's die van bestaande objecten (treinwagons) gemaakt zijn maar toch is het voor mij de enige manier om het woot gevoel te krijgen.
De foto's die met opzet scheef gemaakt zijn ( 2 en 8 ) komen op mij over als snapshots.
Een leuke poging maar niet met voldoende perfecte details om de aandacht te blijven vasthouden.
(*Hoeken van 90 graden)
Het zijn natuurlijk foto's die van bestaande objecten (treinwagons) gemaakt zijn maar toch is het voor mij de enige manier om het woot gevoel te krijgen.
De foto's die met opzet scheef gemaakt zijn ( 2 en 8 ) komen op mij over als snapshots.
Een leuke poging maar niet met voldoende perfecte details om de aandacht te blijven vasthouden.
(*Hoeken van 90 graden)
Appart ja,
Ik had een paar 'langs-zij' shots willen zien.
Opzich is de serie goed, lekker abstract en mooie kleuren.
Zelf hou ik er niet zo van, geef mij maar meer zicht op het geheel, laat zien dat het station oud en verlaten is.
Maar nogmaals, het idee is leuk en goed gelukt, maar ik zelf vind het minder.
Ik had een paar 'langs-zij' shots willen zien.
Opzich is de serie goed, lekker abstract en mooie kleuren.
Zelf hou ik er niet zo van, geef mij maar meer zicht op het geheel, laat zien dat het station oud en verlaten is.
Maar nogmaals, het idee is leuk en goed gelukt, maar ik zelf vind het minder.
Gave serie inderdaad. Lekker contrast en kleuren. Leuke vlakverdelingen. Echter vind ik wel dat de foto soms wat scheef is genomen. Als dat allemaal ook nog eens kaarsrecht was, of juist goed scheef, dan zou ik hem nog net wat strakker vinden. Nu zijn een aantal helemaal recht en een aantal bijna recht. Achteraf ook nog prima te corrigeren trouwens.
Maar toch zo ook al een nette serie. Favourieten: 1,3,4,7,10
Maar toch zo ook al een nette serie. Favourieten: 1,3,4,7,10
Oeeh, deze serie bevalt mij 
Apart, maar erg leuk om naar te kijken.
Ook erg geslaagd als serie moet ik zeggen.
Ik neem aan dat je flink met de kleuren hebt lopen spelen
Wat mij betreft springt #4 er erg lekker tussenuit wat betreft kleurgebruik.
Ik denk dat #7 een tikkeltje minder groen zou kunnen, om hem wat frisser te laten ogen.
Favourieten: 1,4 en 10
Apart, maar erg leuk om naar te kijken.
Ook erg geslaagd als serie moet ik zeggen.
Ik neem aan dat je flink met de kleuren hebt lopen spelen
Wat mij betreft springt #4 er erg lekker tussenuit wat betreft kleurgebruik.
Ik denk dat #7 een tikkeltje minder groen zou kunnen, om hem wat frisser te laten ogen.
Favourieten: 1,4 en 10
Zeker een leuke serie. Ik vind 4 lekker kijken, mooie kleurtjes. 10 is ook erg goed.
Heb je misschien toch nog ergens een overzichts-foto? Nu ben ik toch wel benieuwd hoe het station er in z'n geheel uit ziet
Heb je misschien toch nog ergens een overzichts-foto? Nu ben ik toch wel benieuwd hoe het station er in z'n geheel uit ziet
Zijn ze met een speciaal doel gemaakt? Ze zijn ideaal als basis voor diverse andere grafische dingen zoals een website ontwerp, flyer enz.
dank voor de commentaren, is altijd erg leuk en vooral leerzaam.
Ze zijn met geen enkel doel gemaakt anders dan mijn eigen plezier.
zal thuis nog even een totaalplaatje van Montzen Gare opzoeken.
Ze zijn met geen enkel doel gemaakt anders dan mijn eigen plezier.
zal thuis nog even een totaalplaatje van Montzen Gare opzoeken.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik krijg een beetje een Ikeagevoel bij deze foto's. Je weet wel, van die grote fotolijsten met alvast wat kunst erin, waar je snel een sfeertje mee kan aanbrengen. Dat is positief en negatief tegelijk... Positief, omdat het veel mensen blijkbaar aanspreekt en eigenlijk om diezelfde reden ook weer negatief, omdat het wel erg plat en oppervlakkig is. Dat gevoel heb ik een beetje dus, bij deze foto's. De meeste zijn prettig om naar te kijken, leuke vlakverdeling, fijne kleuren en grappige details of structuren, maar ik [mis[/i] iets. Komt misschien ook omdat we lekker gemaakt worden met dat verlaten treinstation. Hoe ziet dat eruit, vraag je dan al snel. Ik weet, het is niet terecht, want de titel van de case dekt de lading volkomen, maar toch...
Simon startte ooit een draadje Simon in "Telelens gebruik" dat raakvlakken heeft met mijn dubbele gevoelens. Hoewel deze foto's misschien niet eens met een teleobjectief zijn gemaakt, zijn het wel tele-achtige foto's: details, geen diepte, geen context. De enige waar ik even iets langer bij bleef denken was #5, omdat ik associaties kreeg met het beroemde "Joodse meisje op transport" - het bleek uiteindelijk een zigeunermeisje te zijn, de negenjarige Anna Maria "Settela" Steinbach - uit de film "Eingang und Abfahrt", gemaakt in opdracht van kampcommandant Gemmeker linkje. Dat maakt dan meteen weer, dat ik die vanwege die diepgang (voor mij dan) juist niet aan de muur zou willen, wat heel tegenstrijdig is.
Kortom, met de foto's is niks mis, het zit tussen mijn oren.
Simon startte ooit een draadje Simon in "Telelens gebruik" dat raakvlakken heeft met mijn dubbele gevoelens. Hoewel deze foto's misschien niet eens met een teleobjectief zijn gemaakt, zijn het wel tele-achtige foto's: details, geen diepte, geen context. De enige waar ik even iets langer bij bleef denken was #5, omdat ik associaties kreeg met het beroemde "Joodse meisje op transport" - het bleek uiteindelijk een zigeunermeisje te zijn, de negenjarige Anna Maria "Settela" Steinbach - uit de film "Eingang und Abfahrt", gemaakt in opdracht van kampcommandant Gemmeker linkje. Dat maakt dan meteen weer, dat ik die vanwege die diepgang (voor mij dan) juist niet aan de muur zou willen, wat heel tegenstrijdig is.
Kortom, met de foto's is niks mis, het zit tussen mijn oren.
Pagina: 1