Toon posts:

[XPPro] Service + Bestanden weg na reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Avond,

Ik heb sinds kort een laptop van het werk gekregen. Nu wou ik deze integreren in mijn netwerk, en heb hierbij Serv-U geïnstalleerd.

Deze installatie creeert een service, en heeft ook enkele bestanden staan in c:\program files\serv-u\
Nu, wanneer ik mijn pc herstart, is na de restart deze service weg, en ook de bestanden.
Ik weet dat er systemen bestaan die een backup maken (van de meest belangrijke dingen) en die dan restoren bij elke reboot...

Alleen vind ik via google niet wat ik zoek. Ik zoek de manier waarop dit gedaan wordt, en dus ook een manier om dit te disablen...

Weet iemand een paar mogelijkheden hiervoor? Zodat ik iets gerichter kan zoeken, ik weet helemaal niet waar te beginnen.

Oja, er zijn geen bestanden groter dan 250MB aanwezig op mijn HD, dus ik veronderstel dat er geen echte Image gemaakt is, alleen een lijst van services etc...

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 20:55 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:49:
Ik heb sinds kort een laptop van het werk gekregen.
Gefeliciteerd.
Nu wou ik deze integreren in mijn netwerk, en heb hierbij Serv-U geïnstalleerd.
Dat mag van de beheerders op je werk?
Ik zoek de manier waarop dit (restoren) gedaan wordt, en dus ook een manier om dit te disablen...
Vraag het de beheerders dan of ze iets hebben gedaan? :)

Wij gaan je niet helpen bij het omzeilen van beveiligingen of maatregelen die je werkgever heeft doorgevoerd voor het beheren van de door hun verstrekte middelen namelijk :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.