Na overname provider nieuwe contractsduur?

Pagina: 1
Acties:

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Topicstarter
September vorig jaar is mijn oude provider Demon overgenomen door xs4all, bij Demon was ik al meerdere jaren klant maar xs4all bevalt me toch niet. Ik wil nu graag mijn abo opzeggen bij xs4all maar is er nu opnieuw een periode ingegaan van 1 jaar waarin ik niet op kan zeggen :?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 17:02
En de probleemstelling is? Of dat mag?

Waarschijnlijk kon je bij de overname aangeven of je nog klant wilde blijven of niet

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Volgens mij is dit onzin. Ik zat bij demon, nu XS4ALL, en je hebt een opzegtermijn van 1 maand. Check de brieven maar die je gekregen hebt.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Topicstarter
De vraag is dus of door de overname er een nieuw contract is ingegaan waardoor ik opnieuw 1 jaar vast zit aan de nieuwe provider (xs4all) ;) Óf dat mijn oude contractduur wordt aangehouden (1+ jaar) waardoor ik gewoon op zou kunnen zeggen.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En wat zegt XS4ALL ? Lijkt me toch wel stap 1 ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• DiedX
  • Nu online
Burning_acid schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:34:
De vraag is dus of door de overname er een nieuw contract is ingegaan waardoor ik opnieuw 1 jaar vast zit aan de nieuwe provider (xs4all) ;) Óf dat mijn oude contractduur wordt aangehouden (1+ jaar) waardoor ik gewoon op zou kunnen zeggen.
Dat is niet waar: bij een overname ben je verplicht om de nieuwe AV aan de abonnees te geven. Abonnees mogen niet accoord gaan met de nieuwe voorwaarden. XS4ALL heeft duidelijk gemaakt dat je per maand op mag zeggen, alleen al om die regel.

Nogmaals: er is geen probleem...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je oude contract blijft van kracht.

39

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Topicstarter
Dat zou mooi zijn, danku :)

Het waren de algemene voorwaarden op de site van xs4all die me even aan het denken brachten, daar staat namelijk dat er een minimum contractsperiode van 1 jaar is en daarna een opzegtermijn van 1 maand geldt.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 18:03
Je contract liep al langer, die is niet nieuw.

No production networks were harmed during this posting

• DiedX
  • Nu online
Burning_acid schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:01:
Dat zou mooi zijn, danku :)

Het waren de algemene voorwaarden op de site van xs4all die me even aan het denken brachten, daar staat namelijk dat er een minimum contractsperiode van 1 jaar is en daarna een opzegtermijn van 1 maand geldt.
Klopt, maar andere voorwaarden stonden in je brief.

Pagina: 1