Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Sinds een tijd heb ik een Windows Vista Media Center geinstalleerd voor mijn ouders. Nu krijg ik de resolutie niet goed ingesteld bij het kijken van TV (via Media Center). Na lang alle mogelijke combinaties uitproberen kom ik er echt niet uit.

Hier de specificaties van alle gerelateerde zaken:
- Weergave Panasonic (TX-32LX70F) LCD scherm via HDMI aangesloten op PC
- Display adapter is een Ati Radeon HD 2600 PRO
- Coax kabel (UPC analoog) is aangesloten op PC tv kaart
- PC heeft een Hauppauge WinTV PVR 500 tv kaart

Bij de TV staat in de handleiding het volgende overzicht, al weet ik niet of we er iets aan hebben (klik voor leesbare versie):
Afbeeldingslocatie: http://mail.thq.nl/tvmanres.jpg

De beste resolutie binnen het MediaCenter is 1280x800, hierbij worden alle foto's helemaal fullscreen weergegeven. Op het moment dat we dan naar de TV gaan kijken via MediaCenter krijg je er een zwart kader omheen (de hoogte/breedte verhouding klopt wel).

We hebben een boel resoluties ingesteld maar we krijgen het TV gedeelte nooit fullscreen. Het probleem is dat we maar wat geprobeerd hebben omdat we er simpelweg niets van snappen. Hulp wordt gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djaro
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:36
DaPoztMaster schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:57:
We hebben een boel resoluties ingesteld maar we krijgen het TV gedeelte nooit fullscreen. Het probleem is dat we maar wat geprobeerd hebben omdat we er simpelweg niets van snappen. Hulp wordt gewaardeerd!
je kan op het afspelende beeld rechtermuis klikken en dan voor ZOOM kiezen ..
Hier kan je herhaaldelijk op klikken tot je diegene vindt die je zelf het mooiste vindt uitzien.
Er zijn 4 zoominstellingen beschikbaar..

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Djaro schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:09:
[...]

je kan op het afspelende beeld rechtermuis klikken en dan voor ZOOM kiezen ..
Hier kan je herhaaldelijk op klikken tot je diegene vindt die je zelf het mooiste vindt uitzien.
Er zijn 4 zoominstellingen beschikbaar..

suc6
Geweldig! Twee keer zoomen en er is volledig beeld! Uren lopen klooien met de resoluties... het kan zo simpel zijn.

Bedankt!