Toon posts:

Pioneer Receiver Dilemma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door het lezen van eerder geposte berichten ben ik enorm gaan twijfelen tussen de aanschaf van één van deze Pioneer receivers.

VSX-1017AV
VSX-LX50

Zou iemand mij wellicht willen uitleggen wat nu precies de Meerwaarde van HD audio/HDMI audio ondersteuning inhoud (resp. Dolby True HD, DTS HD Master Audio)

Het prijsverschil is aannemelijk maar met het oog op de toekomst zou het natuurlijk zonde zijn wanneer ik hierin achteraf een verkeerde beslissing zou nemen.

Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 00:44 . Reden: typfoudtje :( ]

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

dat zijn audio formaten die worden gebruikt op Blu-Ray en HD-DVD schijven, 7.1 en nog betere kwaliteit dan de 5.1 DTS standaard voor normale DVD's.
onderandere de PS3 ondersteund deze grappen en grollen, de rest van de specs van de receivers heb ik me niet heel erg in verdiept, ik zit zelf te denken over het aanschaffen van een Onkyo TX-SE705, goedkoop in verhouding tot wat je er voor terug krijgt, een THX receiver met alle next gen audio support, HDMI 1.3 alle toeters en bellen compleet dus voor 699 euro, prima ding dus.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Het gaat allemaal over dingen die net wat beter beeld en geluid geven, opzich is het het wel waard als je er ook echt om geeft en het ook echt gebruikt of denkt te gaan gebruiken in de nabije toekomst.
Bv als je een playstation 3 hebt is hdmi een must om te hebben op je receiver en tv, en allemaal dat soort dingen dusja., het ligt er echt aan...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info!

Het gaat naar alle waarschijnlijkheid de LX50 worden.