Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Hallo, misschien hort deze vraag niet thuisin dit fourm maar ik hoop toch op reacties. Ik heb in mei 2006 een i-mate sp5m gekocht bij belcompany. Helaas heeft iemand bij onze verhuizing de kassabon weggegooit(ik zelf iig niet). Nu heb ik op dit toestel een spraakprogramma staan(omdat ik blid ben) die licentie koop je op het toestel(wordt gekoppeld aan het imei nummer) dus bij vervangign moet je een neiuwe licentie kopen weliswaar tegen gereducerd tarief ik geloof 80 euro. maar mijn toestel is stuk, de zijkante liggen eraf(lieten los) en een knopje van de mediaknopjes is weg. Ik heb er 150 euro aa itgegeven + die spraaklicentie dus ikzou het zonde vinde om hem nu al weg te moeten doen. Daarom mijn vraag(ik vind dit geen fraude omdat mijn toestel geen jaar oud is), is er iemadn die nog een kassabon van zo'n i-mate sp5m heeft liggen die ook nog nietuit de garantie is die hem aa ij zou willen geven? U kun reageren via *weg*
bij voorbaat heel erg bedakt.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 05-01-2008 19:51 ]

Verwijderd

De kassabon is ook aan je IMEI-nummer gekoppeld, dus dat kun je vergeten. Heb je het toestel met abonnement gekocht? Dan kun je namelijk de kassabon opvragen.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:57:
De kassabon is ook aan je IMEI-nummer gekoppeld, dus dat kun je vergeten. Heb je het toestel met abonnement gekocht? Dan kun je namelijk de kassabon opvragen.
Dat hoeft niet altijd, bij oudere Qteks werdt er niet altijd een imei nummer geregistreed op de kassabonnen, ik weet dat dit het geval was bij meerdere winkelketens.

AnywayZ, de persoon in questie heeft toch geen garantie op gebruikersschade, als zijkanten of knopjes die eraf liggen. Alleen op fabrieks fouten en dat zijn loslatende knopjes niet

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:44

denivan

de enige

Ik vrees ook dat men die schade als gebruikersschade gaat zien en dus sowieso niet onder garantie valt.

Je kan eens langsgaan bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Misschien kan men je tegegemoetkomen in de prijs van het nieuwe toestel en kan men iets forceren zodat je geen overdracht moet betalen om de licentie van de spraaksoftware over te zetten.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 17:03

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Ik zou zelf contact zoeke met de moederfirma QTEK en daar jou specifieke probleem voorleggen.

You are NIJL-ed!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 22:38
Nijl schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:44:
Ik zou zelf contact zoeke met de moederfirma QTEK en daar jou specifieke probleem voorleggen.
Tegenwoordig HTC toch ???

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Een beetje winkel archiveerd zijn transacties. Zouden ze niet een nieuwe voor je kunnen uitdraaien?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier doen we niet aan....

Bel de Belcompany even, misschien kunnen die nog jouw kassabon ophalen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.