Toon posts:

Aanschaf nieuwe pc..

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben nieuw hier..dus excuses, wanneer deze vraag niet in het juiste topic staat..
Iedere geval, ik wil een nieuwe pc kopen, echter wil ik niet een compleet nieuw systeem kopen, maar mijn huidige systeem upgraden.
Ik kan wel simpelweg naar een winkel toegaan, maar daar word je toch enorm bestookt met allerlei mooie commerciele praatjes, dus ik dacht laat ik het eens vragen aan de echte "experts" hier op Tweakers.net. Voor vele zal dit als een "domme" vraag betiteld worden, maar sorry ik heb helaas hier totaal geen verstand van..heb verstand van andere dingen, dus bij deze, alvast heel erg bedankt.
Ik wil gewoon een sterke computer krijgen..ik weet niet precies waar alles past..
wanneer mijn moederbord gewoon te oud is, dus gewoon ontzettend gaar, let me know, maar kom dan wel met alternatieven etc...alvast bedankt (ik ga zoiezo niet over naar een pentium)

Mijn huidige kast bestaat uit de volgende componenten:

Asus (MB) Sam2 (PCI-e) M2n-E

RAM 1 gb (standaard kingston)

XfX pci-e 256MB 7600 GS

Maxtor 200 GB D-max 10 7200rpm08mb Sata-2

Thnx

groeten

Leonard Stuijts

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De vraag is wat wil je met je PC gaan doen ? Zonder dat te weten kunnen we er helemaal niets mee. Ook is je budget wel zo handig om te weten.

En waarom wil je eigenlijk upgraden ? Wat loopt nu niet snel genoeg en hoe snel wil je het hebben ?

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 05-01-2008 18:21 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT, beste l.stuijts :) . Helaas voor jou is het niet toegestaan om dit soort 'boodschappenlijstjes'-vragen te stellen op dit forum. Over de redenen waarom kan je hier meer vinden: CSL Beleid. Ik wens je veel succes met het vinden van een geschikte configuratie :) !

DM!

Dit topic is gesloten.