Afgelopen week heb ik een 2e hands moederbord + processor in me kast gezet, het gaat hier om een
MSI 6585 moederbord en een Pentium 4 processor. op 2,4GHz
Na meedere programma's te hebben geinstalleerd en de pc een dag zonder zorgen heeft gedraaid ging
ik aan de slag met Adobe Illustrator CS3, toen ik een document wilde opslaan, starte de computer zomaar zonder pardon opnieuw op..
Ik dacht in eerste instantie dat het aan Illustrator lag en heb deze gedeinstalleerd om hem daarna
opniew te installeren,
Tijdens het installeren van ditzelfde programma starte de pc ook opnieuw op zonder enige aanleiding..
Hij start niet alleen opnieuw op tijden Illustrator.. maar ook tijdens andere bezig heden op de computer.. Zoals het verwijderen van Mp3 bestanden.. etc...
geheugenkaartjes goed aangedrukt en stekkertjes ook ff nagekeken..
Mijn systeem is:
MvG
Mister No Style
MSI 6585 moederbord en een Pentium 4 processor. op 2,4GHz
Na meedere programma's te hebben geinstalleerd en de pc een dag zonder zorgen heeft gedraaid ging
ik aan de slag met Adobe Illustrator CS3, toen ik een document wilde opslaan, starte de computer zomaar zonder pardon opnieuw op..
Ik dacht in eerste instantie dat het aan Illustrator lag en heb deze gedeinstalleerd om hem daarna
opniew te installeren,
Tijdens het installeren van ditzelfde programma starte de pc ook opnieuw op zonder enige aanleiding..
Hij start niet alleen opnieuw op tijden Illustrator.. maar ook tijdens andere bezig heden op de computer.. Zoals het verwijderen van Mp3 bestanden.. etc...
geheugenkaartjes goed aangedrukt en stekkertjes ook ff nagekeken..
Mijn systeem is:
- MSI 6585 moederbord
- Pentium 4 processor op 2,4GHz
- 1x Corsair DDR PC400/PC3200 1024MB +
- 1 xVdata 512MB DDR400 aan werkgeheugen in..
- 2 HDDrives een van 112Gb (IDE) en 1 van 80GB (IDE) (gepartitioneerd 25Gb om 55Gb)
- Een Matrox videokaart van 32Mb (Misschien dat deze geupgrade moet worden)
- een DVDbrander 48x
- RealTek netwerkkaart 10-100Mb/s
- Orginele windows XP Home sp2
MvG
Mister No Style