Ik heb vandaag een nieuw systeem aangeschaft en na een middagje lekker knutselen de Pc aangeloten op het stroom en aan de monitor.
geen beeld. Alles nagelopen maar zo te zien niets vergeten. Nu het vreemde is ook dat het er naar uitziet dat hij niet doorstart. Hier ben ik achter gekomen doordat ik op een gegeven moment aan kabeltjes ben gaan trekken en weer vastmaken. Totdat ik bij de kabel aankwam waarbij in het boekje staat IEEE1394 controller. Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het doet. Maar weet wel als ik losmaak en deze vervolgens weer vastmaak,
de Pc doorstart en ik dus mijn bios scherm te zien krijg en ook zo in mijn bios kan komen. Nu kan ik deze controller wel disabelen maar dat heeft geen effect. Er staat verders nog geen besturingssysteem op. Krijg ook tijdens het opstarten geen piepjes of deregelijks.
Herkent iemand dit en weet wat ik er aan kan doen of zal het moederbord niet helemaal tof zijn.
Ik heb gekocht vandaag een:
MSI K9AG Neo 2 Digital Moederbord
AMD 6000+
Geil 2 GB geheugen 4-4-4-12
de Pc doorstart en ik dus mijn bios scherm te zien krijg en ook zo in mijn bios kan komen. Nu kan ik deze controller wel disabelen maar dat heeft geen effect. Er staat verders nog geen besturingssysteem op. Krijg ook tijdens het opstarten geen piepjes of deregelijks.
Herkent iemand dit en weet wat ik er aan kan doen of zal het moederbord niet helemaal tof zijn.
Ik heb gekocht vandaag een:
MSI K9AG Neo 2 Digital Moederbord
AMD 6000+
Geil 2 GB geheugen 4-4-4-12