Toon posts:

Opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds ik een nieuwe voeding in mijn PC heb gedaan het probleem dat mijn computer er heel lang over doet om mijn IDE apparaten te herkennen. Ik heb mijn oude voeding weer terug gezet maar het probleem is gebleven... Ik heb dit probleem wel eens eerder gehad maar ik weet niet meer hoe het opgelost is.... Kan iemand mij helpen hiermee????

Alvast bedankt!
Grtzz

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en test de verschillende componenten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Aangezien het probleem ook met je oude voeding zich nog steeds voordoet is mijn grootste vermoeden dat je bios gereset is geweest naar zijn standaardinstellingen en daardoor ook ongebruikte ATA/SATA bussen scanned, wat inderdaad wel even kan duren.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op deze manier kunnen we hier niets mee, er mist heel veel informatie. Begin inderdaad eens met het doornemen van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, en mocht je er niet uit komen kan je dan alsnog een topic openen. Lees dan ook even de Registratievoorwaarden / korte FAQ door :)

Dit topic is gesloten.