Toon posts:

[iTunes] nummer volgorde

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag,

Een aantal CD's die ik in iTunes importeer, verschijnen niet in de zelfde volgorde als op de CD, maar gewoon gesorteerd op naam.

Hoe kan ik deze nummer volgorde aanpassen (Zonder 01 02 etc. voor de nummers te zetten)? En wanneer ik dit doe, en ik importeer dezelfde bestanden op een andere computer, is hier dan de volgorde ook meteen goed?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is makkelijk op te lossen lijkt mij..

Ga naar je Music Libary, dan staat er als in kolommen: "Name - Time - Artist - Album" denk ik.
Rechtermuis knop op die balk en even "Track Number" aan vinken.

Wat ook kan is, op "Album"(in die balk klikken) dan krijg je volgens mij "Album By Artist" en dan staan de nummers wel op juiste volgorde?

Als dit niet werkt is het gewoon een kwestie van rechtermuisknop op een liedje -> Get Info -> Dan naar het tabblad "Info" en dan rechts invullen bij Track number het nummer..

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topics over Apple hard- en software mogen in APL; ik verplaats je topic even :)

CSA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:44:
Dat is makkelijk op te lossen lijkt mij..

Ga naar je Music Libary, dan staat er als in kolommen: "Name - Time - Artist - Album" denk ik.
Rechtermuis knop op die balk en even "Track Number" aan vinken.

Wat ook kan is, op "Album"(in die balk klikken) dan krijg je volgens mij "Album By Artist" en dan staan de nummers wel op juiste volgorde?

Als dit niet werkt is het gewoon een kwestie van rechtermuisknop op een liedje -> Get Info -> Dan naar het tabblad "Info" en dan rechts invullen bij Track number het nummer..

Succes
Ik heb dat track number aangevinkt, en er komt dan een andere kolom bij, maar dit is niet de oplossing want nu staat alles nog steeds door elkaar maar dan met een nummertje ervoor,

ook als ik links klik op de balk verandert er niks.

Album bij artiest is ook niet de oplossing.