Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD
Door middel van FTP en een netwerkshare op de server. Het bestand staat op de server, dus aan de kant van Vista valt weinig te zien... Het moet wel aan de serverkant zitten, en er is daar geen proces dat het geheugen opeist maar het systeem zelf.Moning2 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:10:
Op welke manier(en) probeer je het dus over te zetten? Welke programma's? Wordt er ook weggeschreven naar de schijf? (kijk bij broncontrole in taakbeheer wat er allemaal gebruikt wordt in Vista)
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD
Ik heb het nu via een externe hdd overgezet.. maar toch is het een probleem waar ik vaker tegenaan ga lopen zoals bij het overzetten van dvd images.djluc schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:19:
Wellicht even met winrar zonder compressie het bestand opsplitsen.
Kan je dat eens wat duidelijker uitleggen, want ik snap er vrij weinig van zo. FTP én een netwerkshare? Tegelijk, of bedoel je dat je beide pogingen hebt geprobeerd?Speedfight schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:18:
[...]
Door middel van FTP en een netwerkshare op de server. Het bestand staat op de server, dus aan de kant van Vista valt weinig te zien... Het moet wel aan de serverkant zitten, en er is daar geen proces dat het geheugen opeist maar het systeem zelf.
In geval van FTP: welke FTP software (zowel server als client).
Dat geheugen volloopt is niet zo gek, dat zie ik hier ook gebeuren als ik een groot bestand van een lokale ftp server haal, maar hier loopt ie zodra het geheugen vol zit gewoon door, zonder te gaan swappen. (Althans, dat was het geheugen op de client in dit geval trouwens. De server is geen windows, dus niet echt vergelijkbaar).
[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 05-01-2008 14:58 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
update:vind het niet meer direct
[ Voor 18% gewijzigd door HyperBart op 05-01-2008 15:50 ]
Thanks, het was de virusscanner (Symantec AntiVirus Corporate v10). En ook stond write caching niet aan op de schijf, nu loopt het ook allemaal wat vlotter.Brahiewahiewa schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:13:
't Zal wel de virusscanner op de server zijn, zet die eens uit