Toon posts:

Hitachi cp-x275 HDTV beamer met welke DVD recorder?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb onlangst een Hitachi cp-x275 beamer gekocht, deze ondersteund HDTV maar heeft geen HDMI ingang, ik veronderstel dat de HD signalen dus via de component moeten verstuurd worden..

Ik had graag het optimale uit mijn beamer gehaald en had er graag mee tv gekeken en nu en dan es iets opgenomen.

daarom dacht ik om een DVD recorder te kopen (zonder schijf) met component uitgang,divx,digitale uitgang, en eventueel HDMI (toekomstgericht)

Nu was ik even aan het kijken en de samsung dvd recorders sturen maar maximaal 560p ofzo uit op hun component uitgang.. jammer natuurlijk want ik had graag die 1080i van mijn beamer gebruikt..

Weten jullie welke merken toch 1080i uitsturen? en kan ik die dan gebruiken bij eender welk signaal dat uit mijn dvd recorder komt? (TV,divx,dvd,opgenomen dvd,usb)

Samengevat (als mijn beredenering niet klopt waarschuw me dan;))

DVD recorder gezocht met Usb,divx,evt. HDMI,component uitgang die 1080i aankan,en waarmee ik via de dvd recorder tv kan kijken op mijn beamer

specs van mijn beamer die van doen zijn:

Computer PC, Mac, Workstation, VGA, SVGA, XGA, SXGA (smart resizing), UXGA compatible
Composite Video NTSC, PAL (-BGDHI)/SECAM/PAL-M, PAL-N/NTSC4.43
Component Video 480i, 575i, 480p, 720p, 1080i: HDTV compatible

Bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 12:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb even zitten rondkijken en belijkbaar heb ik een dvd recorder nodig met progressive scan aan de componenten uitgang.. nu is mijn vraag bestaan daar verschillen in qua kwaliteit van de progressive scan? en zijn die allemaal max 575p?