Geen idee.
Hiervoor zou je benchmarks moeten opzoeken, maar ik durf je nu al te zeggen dat dat niet lekker gaat werken. Een eax1550 is echt een low-budget kaartje. Wil je een beetje gamen, moet je je budget echt gaan verhogen en kijken naar een 8600 of x1950. Geef anders je systeemspecs en je budget eens door, wellicht kunnen we helpen.
Edit:
Jawor, COD 1 werkt wel lekker denk ik
Hiervoor zou je benchmarks moeten opzoeken, maar ik durf je nu al te zeggen dat dat niet lekker gaat werken. Een eax1550 is echt een low-budget kaartje. Wil je een beetje gamen, moet je je budget echt gaan verhogen en kijken naar een 8600 of x1950. Geef anders je systeemspecs en je budget eens door, wellicht kunnen we helpen.
Edit:
Jawor, COD 1 werkt wel lekker denk ik
[ Voor 101% gewijzigd door Tomfish op 05-01-2008 12:18 ]
haha nee dat was voor n de vriend van iemand die k ken
zelf heb ik 1 8800gt (2e komt nog) ja de nieuw 1slotted versie
zelf heb ik 1 8800gt (2e komt nog) ja de nieuw 1slotted versie
Denk het niet, een 1650XT trekt het ook alleen goed op 800x600 (mijn neefje heeft die)
Maar niet moielijk doen, gewoon ff de demo leechen..
Maar niet moielijk doen, gewoon ff de demo leechen..
[ Voor 23% gewijzigd door KillerAce_NL op 05-01-2008 13:05 ]
Call of Duty 1,2 of 4? 4 niet nee, 2 met een beetje touwtrekken. Maar dit kun je zelf ook wel uitvogelen hoor, een summiere topicstart is niet echt zoals men het wilt zien hier.
De prestaties van een Radeon X1550 kun je zelf uitstekend opzoeken.
Ook reviews waarin bijvoorbeeld CoD2 meegenomen wordt: http://www.overclockerscl...r_ati_radeon_x1550_/7.htm
Maar als die maat toch die kaart heeft kun je de game toch prima proberen?
Verwacht alleen niet veel van zo'n budget kaartje.
Inzet kan hier een heel stuk beter, dit is namelijk prima zelf op te zoeken en na te gaan.
Ook reviews waarin bijvoorbeeld CoD2 meegenomen wordt: http://www.overclockerscl...r_ati_radeon_x1550_/7.htm
Maar als die maat toch die kaart heeft kun je de game toch prima proberen?
Verwacht alleen niet veel van zo'n budget kaartje.
Inzet kan hier een heel stuk beter, dit is namelijk prima zelf op te zoeken en na te gaan.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()