Toon posts:

Ik heb een speciale voeding nodig:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een voeding ergens te krijgen met de afmeting 125x80x135mm
(de maten kloppen niet precies want ik kan niet overal bij met meten)

Als je er een vind.. post dan je antwoord met het liefste er een link bij (2e hands is ook goed)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Welk formaat is dat? micro-atx?

Verwijderd

Topicstarter
ja hoogst waarschijnlijk wel, ik heb de kasten verder nooit gezien maar een vriend kwam ermee aanzetten, het lijkt op een desktop die op de zij staat. ongeveer 2 15inch laptops op elkaar gelegt

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Het zal wel een 'merk-PC' zijn zoals Compaq, is de voeding niet los te bestellen op de site van de maker?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28
Volgens mij lijkt deze er wel wat op: pricewatch: Fortron FSP270-50SNV, 270W (mATX)

Alleen de hoogte klopt niet: 13 cm x 12.5 cm x 6.4 cm

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
de hoogte is niet zo'n probleem hij word toch aan de onderkant vastgemaakt, bedankt :)

Verwijderd

Lijkt me dat SFX-achtige voedingen daarin zouden moeten passen indien de schroefgaten overeenkomen

Verwijderd

Topicstarter
ik bestel deze gewoon en als het niet werk los ik het wel op (beetje ijzer bewerken en klaar)
bedankt mensen

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47

Garyu

WW

Zo eentje?

SFX Form Factor - As part of the continuing trend towards smaller and smaller PCs, Intel in 1997 introduced the new microATX form factor, based upon the original ATX form factor. The "regular" SFX power supply is nominally 100 mm wide, 125 mm deep and 63.5 mm in height.

Bijvoorbeeld deze: Seasonic SS-300SFD

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Topicstarter
1 probleem, als ik de breedte meet kom ik uit op 122mm en 80mm hoogte en als die maten niet passen kan het een probleem worden. Als er 2 punten vast kunnen ben ik tevreden

Verwijderd

Hier kan je nakijken wat de onderlingen afstanden van de schroefgaten zijn bij SFX. Als deze overeenkomen met die van jouw huidige voeding, en de te kiezen voeding past verder gewoon bij het monteren, lijkt me er geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 12,4 breed (maximaal 13 diep) en 8cm hoog nodig, dat zijn de precieze afmetingen. het komt ook niet op een milimeter precies maar het zou toch fijn zijn als deze afmetingen precies kloppen kan iemand hier aan komen?

• apsync
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[flauw]
Een speciale voeding... hmm probeer eens te googlen naar "gezond dieet" :-D.
[/flauw]

Verwijderd

Topicstarter
haha die is idd flauw ja :P maar ik kan er wel om lachen
Pagina: 1