Toon posts:

Stroomschok na aanraken van 2 computers tegelijk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na aanleiding van een post van een van de mods even teruggehaald

De oplossing was achteraf simpelweg de stekker in een stopcontact stoppen wat wel geaard was, als je de niet geaarde pc alleen aanraakte was het uiteraard geen probleem, maar de andere was wel geaard waardoor de stroom door mijn lijf ging lopen :P, achteraf logisch...

Als je dit probleem nou hebt als hij wel aan een geaard stopcontact hangt, zou ik je voeding maar even laten nakijken...

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 23:52 ]

Verwijderd

B) Dat was idd het eerste antwoord wat in me opkwam toen ik je topictitel las.

Verwijderd

ik begon eerlijk gezegt best hard te lachen toen ik de titel las :P

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:29
Voor de grap is een printerkabel (paralel) vastpakken (bij metaal) en verwarmingbuis :P

Doe je daarna nooit meer kan ik je vertellen haha :+

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-05 18:34

Mojo

The Power Within

Das toch gewoon hetzelfde effect? :p Een niet geaarde behuizing vastpakken en dan iets geaards als een verwarmingsbuis.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Ik had in het verleden een antennekabel vast in mijn handen en die zat gewoon in de wandcontactdoos.
Ik was bezig de antennekabel naast de verwarmingsbuizen aan het leggen en toen pakte ik de verwarmingsbuis vast en toen........ deed goed pijn.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Vooral leuk als je een klein wondje en natte handen hebt, dan doet het nog best pijn!

Verwijderd

Topicstarter
Ja logisch :P maar wie gaat er dan ook met natte handen met ene pc aan de haal ;)
Pagina: 1