Ik heb een probleem met Vista Ultimate en Internet Explorer deze loop bij het afsluiten 99 uit de 100 keer vast, je heb dan drie mogelijkheden om verder te gaan op internet zoeken (leverd niets op) Programma herstarten (start gewoon weer netjes op) of op het kruisje kliken voor cancel.
Het probleem heeft een paar oplossingen maar deze werken voor mij geen van alle, wat heb ik allemaal gedaan.
1. Vista opnieuw geinstaleerd (twee verschillende pc's).
2. Geheugen getest (alle beide pc's goed)
3. Alle updates erop gegooid (weer niets)
4. Op beide pc sp1 rc4 geinstalleerd (geen resultaat)
5. Een programma gebruikt die ShellMenu View heet en geprobeerd te kijken of er wat fout was. (geen resultaat)
6. Tussentijds gecontrolleerd op Virussen en Spyware
Het bovenstaande heeft totaal niets opgelost en ik krijg nog steeds de fout wanneer ik internet explorer afsluit. Hier onder zal ik de fout melding zetten zodat isschien iemand nog een idee heeft.
Ik ben heel erg benieuwd om dit probleem op te lossen voor de rest loop Vista namelijk goed spelletjes e.d. werken allemaal. Office en Adobe draaien goed en snel. Alleen het is vreemd dat twee verschillende computers het zelfde resultaat geven.
Het probleem heeft een paar oplossingen maar deze werken voor mij geen van alle, wat heb ik allemaal gedaan.
1. Vista opnieuw geinstaleerd (twee verschillende pc's).
2. Geheugen getest (alle beide pc's goed)
3. Alle updates erop gegooid (weer niets)
4. Op beide pc sp1 rc4 geinstalleerd (geen resultaat)
5. Een programma gebruikt die ShellMenu View heet en geprobeerd te kijken of er wat fout was. (geen resultaat)
6. Tussentijds gecontrolleerd op Virussen en Spyware
Het bovenstaande heeft totaal niets opgelost en ik krijg nog steeds de fout wanneer ik internet explorer afsluit. Hier onder zal ik de fout melding zetten zodat isschien iemand nog een idee heeft.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: iexplore.exe Versie van toepassing: 7.0.6000.16575 Tijdstempel van toepassing: 470c3339 Naam van foutmodule: ntdll.dll Versie van foutmodule: 6.0.6000.16386 Tijdstempel van foutmodule: 4549bdc9 Uitzonderingscode: c0000005 Uitzonderingsmarge: 0003b15f Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: 8d13 Aanvullende informatie 2: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311 Aanvullende informatie 3: 8d13 Aanvullende informatie 4: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311 Lees onze privacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413 |
Ik ben heel erg benieuwd om dit probleem op te lossen voor de rest loop Vista namelijk goed spelletjes e.d. werken allemaal. Office en Adobe draaien goed en snel. Alleen het is vreemd dat twee verschillende computers het zelfde resultaat geven.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.