[Vista] Internet explorer crashed constant

Pagina: 1
Acties:
  • 2.158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb een probleem met Vista Ultimate en Internet Explorer deze loop bij het afsluiten 99 uit de 100 keer vast, je heb dan drie mogelijkheden om verder te gaan op internet zoeken (leverd niets op) Programma herstarten (start gewoon weer netjes op) of op het kruisje kliken voor cancel.
Het probleem heeft een paar oplossingen maar deze werken voor mij geen van alle, wat heb ik allemaal gedaan.

1. Vista opnieuw geinstaleerd (twee verschillende pc's).
2. Geheugen getest (alle beide pc's goed)
3. Alle updates erop gegooid (weer niets)
4. Op beide pc sp1 rc4 geinstalleerd (geen resultaat)
5. Een programma gebruikt die ShellMenu View heet en geprobeerd te kijken of er wat fout was. (geen resultaat)
6. Tussentijds gecontrolleerd op Virussen en Spyware

Het bovenstaande heeft totaal niets opgelost en ik krijg nog steeds de fout wanneer ik internet explorer afsluit. Hier onder zal ik de fout melding zetten zodat isschien iemand nog een idee heeft.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
  Naam van de toepassing:   iexplore.exe
  Versie van toepassing:    7.0.6000.16575
  Tijdstempel van toepassing:   470c3339
  Naam van foutmodule:  ntdll.dll
  Versie van foutmodule:    6.0.6000.16386
  Tijdstempel van foutmodule:   4549bdc9
  Uitzonderingscode:    c0000005
  Uitzonderingsmarge:   0003b15f
  Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
  Landinstelling-id:    1043
  Aanvullende informatie 1: 8d13
  Aanvullende informatie 2: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311
  Aanvullende informatie 3: 8d13
  Aanvullende informatie 4: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311

Lees onze privacyverklaring:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Ik ben heel erg benieuwd om dit probleem op te lossen voor de rest loop Vista namelijk goed spelletjes e.d. werken allemaal. Office en Adobe draaien goed en snel. Alleen het is vreemd dat twee verschillende computers het zelfde resultaat geven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:12
Wat voor beveiligingsprogramma's draai je op de achtergrond? Schakel ze eens allemaal tijdelijk uit en kijk eens of dat helpt. Spyware Doctor, bijvoorbeeld, zie ik her en der op forums langskomen en veroorzaakt problemen met diverse programma's waaronder browsers.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
EricJH schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 03:30:
Wat voor beveiligingsprogramma's draai je op de achtergrond? Schakel ze eens allemaal tijdelijk uit en kijk eens of dat helpt. Spyware Doctor, bijvoorbeeld, zie ik her en der op forums langskomen en veroorzaakt problemen met diverse programma's waaronder browsers.
De software die nu draait is alleen World of Warcraft, Editplus, Office 2003, Daemon tools, Quickpar2 en Newsleecher. Voor de rest draait er niets ik heb UAC uitgezet (aan of uit maakt niets uit voor het bovenstaande porbleem). Er draait dus geheel niets aan beveiliging mee op dit moment.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Beste,

Je probleem is het volgende. Namelijk je deamon tools is verantwoordelijk herkennen van iso's maar als je de pro (kan ook lite versie zijn) versie gebruikt heeft die een extra functie dat die alle files die je wilt bekijken door rechts-klikken scanned. Hierdoor crashed windows explorer bij veel mensen. Je kan dit verhelpen door een programmatje af te halen genaamd shellex viewer en dan schakel je de twee bestandjes uit. Helaas zal deamon tools ook niet meer functioneren dus het beste wat je kan doen is deze uninstalleren en een alternatief programma zoeken.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad meestal ligt dit altijd aan de extensies die gebonden zijn aan de explorer. :z

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 10:32 . Reden: foutje ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:30:
Beste,

Je probleem is het volgende. Namelijk je deamon tools is verantwoordelijk herkennen van iso's maar als je de pro (kan ook lite versie zijn) versie gebruikt heeft die een extra functie dat die alle files die je wilt bekijken door rechts-klikken scanned. Hierdoor crashed windows explorer bij veel mensen. Je kan dit verhelpen door een programmatje af te halen genaamd shellex viewer en dan schakel je de twee bestandjes uit. Helaas zal deamon tools ook niet meer functioneren dus het beste wat je kan doen is deze uninstalleren en een alternatief programma zoeken.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad meestal ligt dit altijd aan de extensies die gebonden zijn aan de explorer. :z
Ik heb Deamon tools verwijderd, aangezien ik met Shellex viewer geen entrys zag voor Deamon tools, en nu even een tijdje aankijken of het geholpen heeft.
Ieder geval bedankt voor het meedenken.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Even een kleine update door het verwijderen van Deamon Tools is het crashen een stuk minder geworden, maar nog niet helemaal weg. Ik heb ook sfc scan gedaan en het geheugen getest hieruit is niets gekomen.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Probeer eens IE zonder addons te draaien.

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -extoff
( Start > All Programs > Accessories > System Tools > Internet Explorer (No Add-ons) )

Crashed hij dan nog steeds? Je probleem zou in extensies / addons kunnen zijn.

Verwijderd

Kijk ook eens in het logboek bestand waar die ntdll.dll op valt.
Daar staat meestal toch de software (register files) die de oorzaak geeft tot uw crash..

Persoonlijk heb ik al een paar alternatieve software moeten zoeken omdat mijn meest gebruikte
software gewoon crashte Stackhash errors tot en met...

Ik had ergens een programmatje die u naar de bron van de crash kon brengen.
Het zal even zoeken zijn... als je het wilt hebben dat is?

kijk eventueel eens naar die news leecher en en quickpar2 die ge geinstalleerd hebt.
:z

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb vista nogmaals opnieuw geinstalleerd nu alleen zonder Deamon Tools tot nu toe werkt het correct.

@Sovox ik zou graag willen weten welke software dat was en ik denk andere ook.

Verwijderd

Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen.
Had het nogal druk met mijn shop.

Ik heb twee tools.

Deze laat zien of er geen complicatie's zijn met je hardware waar software mee kan flippen bij vista.
Zie link : http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

Of je kan base-line gebruiken van microsoft.

Anti-crash tool

ik heb de site gevonden maar helaas is er nog geen ondersteuning maar die komt er binnenkort
http://www.dachshundsoftware.com/index.html

Dit is de moeite waard als je wilt wachten.

Momenteel heb ik een bug vrije vista maar voor hoelang. LOL

Maar ik blijf verder experimenteren ik hou jullie wel op de hoogte.

Meeste problematische software is: (tot nu toe)

nero 8.1 (8.2 is het opgelost)
daemon tools (alle versies zelfs de laatste) op 6 pc's getest gehad.
isobuster
ultra iso
pc-cillin internet suite 2008
divx encoders, video encoders

software die emulatie's uitvoeren blijven de oorzaak.

dit is zowat de software waar ik het meeste last mee heb gehad.

Groeten Sovox :z
Pagina: 1