Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

the Benelux Casemod League 2008

Pagina: 1
Acties:
  • 7.003 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tbcl.nl/Logos/tbcllogos/Logo1k.jpg

Na het succes van 2007 @ Gameplay. Hebben we besloten om de inschrijving voor de tBCL editie 2008 op 1 januari 2008 te openen. En wel om de volgende redenen.

1. Hoofdsponsor Point of View spreekt al over de editie 2008.

2. Gameplay wil ons er in 2008 ook weer bij hebben.

3. Een goed casemod of Caseconstructie neemt al gauw een paar maanden tot een jaar in beslag.

4. Altijd fijn om te weten dat er een vervolg komt op de editie van 2007.

Via de site tBCL kan je je inschrijven. De tBCL vind dit jaar ook weer plaats tijdens Gameplay in de jaarbeurs te Utrecht in de maand november.

Afbeeldingslocatie: http://tbcl.nl/Logos/tbcllogos/Logo2k.jpg

De edities 2006 en 2007 waren zeer geslaagd! Zeker 2007 met Gameplay als locatie voor de finale.

Ook in 2008 behouden we de publieksprijs. Voor de nummer 1 tm 3 verkozen door het publiek.

Dat betekend dat er 13 prijzen te verdelen zijn over 10 man. De publieksprijs staat los van de vakjury. In 2006 was de prijzenpot ruim 7000 euro. In 2007 ruim 8.000 euro. Het streefbedrag aan prijzen is 10.000 euro voor de finale van de tBCL 2008 Die groter heftiger en spectaculairder zal zijn dan in 2007.

De meeste informatie vindt je op de tBCL site en het forum daarvan.

We hopen weer een paar schitterende casemods en caseconstructies van het GoT forum te zien dit jaar onder de deelnemers die kans maken om in de finale van 2008 te komen..

Wil je je casemod aan een groot publiek laten zien en kans maken op fantastische prijzen Schrijf je in en maak tevens kans op de titel beste casemod of caseconstructie van the Benelux in 2008.

Onder de eerste 10 inschrijvingen worden 2 Be-Quiet Straight Power 450Watt PSU's verloot.

Verwijderd

ik wil ook nog eens een keer een casemod maken, misschien is dit DE motivatie om er eens aan te beginnen. probleem is, heb nog geen idee wat ik wil xD

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ga denk ik eens wat vaart achter m'n TR mod zetten om hem helemaal af te hebben voor eind dit jaar. Moet wel lukken denk ik en hoop in ieder geval weer iets aparts te bouwen.

Of ik ga voor de shockfactor en schrijf m'n knuffelkubus in O+

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
/Ingeschreven :9 Dit jaar moet het toch lukken om hem af te krijgen.

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Ik ben al bezig met mijn casemod :D

Heb alleen niet gereedschappen ervoor, dat is erg lastig.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Nou ik ga me ook inschrijven met mijn printerPC zal hem wel tegen die tijd af hebben :D

Verwijderd

Dit topic nog geen kick gekregen na de laatste berichtgeving dat de tBCL ophoudt te bestaan?

Bij deze dan maar.

tBCL

Iemand die er hier nog zijn mening over kwijt wil? Behalve dan: Jammer zeg............

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 22:25 ]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zeer jammer nu ik zelf zo druk was met een casemod hoop dat er iets anders nog voor in de plaats komt of dat het wordt overgenomen.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:25:
Dit topic nog geen kick gekregen na de laatste berichtgeving dat de tBCL ophoudt te bestaan?

Bij deze dan maar.

tBCL

Iemand die er hier nog zijn mening over kwijt wil? Behalve dan: Jammer zeg............
Ik hoop dat er een alternatief ontstaat. Of een doorstart., dit is in ieder geval knap waardeloos.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Het is IDD jammer dat nederland nu weer een casemodding event kwijt is. Een aantal jaren geleden leefde het behoorlijk, maar het lijkt wel of alles wordt tegengewerkt.
Hopelijk komt er inderdaad een alternatief, al weet ik niet of er nog mensen zijn die er hun tijd en geld in willen steken.

Verwijderd

Tja idd jammer van de hele scéne....
Vorig jaar leefde het nog veel meer, ook hier op GoT.
Heb de laatste TBCL een geweldig mooi weekend gehad in Utrecht met mede tweakers.
En het was erg spannend op het laatst wie er ging winnen bij de jury (ik of cyclonite)

Meedoen zat er voor mij niet in dit jaar, maar was zeker even komen kijken als het dit jaar weer zou worden gehouden.
Heb ook veel respect voor Ed (en mede organisatoren) die het vorig jaar top voor elkaar had. (en zelfs het hostel uit eigen zak betaalde!)

Nogmaals jammer dat het over is... :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 18:33 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 22% gewijzigd door Ediejo op 17-09-2008 08:38 ]

• tomcat175
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05-2023

tomcat175

patience darlin'

_/-\o_ heil Ed _/-\o_
* fingers crossed *

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

Verwijderd

Ediejo schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:03:
Ik heb maandag om 19.00 uur een gesprek met de directie van MagEvents. Laten we nog even wachten. Wie weet kom ik er met MagEvents wel uit. ;)
Link
Daarom ook nooit zo snel van de toren blazen :+

Suc6 man, zal duimen voor een goede uitkomst!

• Dimby
C'mon edje je kan het ;p

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Dimby
Hopelijk hoef je je onderschrift niet aan te passen :P

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben zojuist gebeld door Ed en ik mag hier het goede nieuws plaatsen. Het tBCL gaat door!
Ed heeft vanavond een positief gesprek gehad met HWI en MagEvents en ze zijn tot een oplossing gekomen. Erg goed nieuws dus.

Verwijderd

Dimby schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:52:
Hopelijk hoef je je onderschrift niet aan te passen :P
offtopic:
Laat 'ie dat maar wel doen... tBCL op 28, 28 en 30 november??? ;)

• c0ne
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

waterkoud schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:41:
Ik ben zojuist gebeld door Ed en ik mag hier het goede nieuws plaatsen. Het tBCL gaat door!
Ed heeft vanavond een positief gesprek gehad met HWI en MagEvents en ze zijn tot een oplossing gekomen. Erg goed nieuws dus.
Ule! _/-\o_

Ga zeker even kijken!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:52
Ziet er cool uit :) Succes komend weekend :)

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 22:39
ik ben er geweest vandaag ^^
samen met wat vrienden en met terw_dan nog even rondgelopen.

casemods zagen er goed uit! alleen jammer dat er een paar deffect waren geraakt :( (wegens transport?)

helaas was de rest van de beurs nogal slap :(

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 81% gewijzigd door Ediejo op 29-11-2008 07:30 ]

• tomcat175

tomcat175

patience darlin'

Yeseterror schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 01:16:
...
casemods zagen er goed uit! alleen jammer dat er een paar deffect waren geraakt :( (wegens transport?)

...
moet ik me zorgen maken ? 8)7

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 09:21

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ik was er ook .. er stonden zeker mooie casemods :9~ maar aan de beurs was niet zo veel te beleven inderdaad , alleen maar een stapel xboxen en oude meuk :P

Signature

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 16:55
Casemods stonden er mooi bij , denk dat het deel bij de casemods thermaltake en overclocking het meest interessantste was op de beurs.
Verder waren overal de Acer Predator systemen te zien.

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Welnee, twee kleine stukjes van Helghan hebben losgelaten, niks om je zorgen over te maken. Je mod scoort echt heel heel erg goed in de stemmen !!

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Erg zonde btw van de Helghan, net die 2 stripjes bij ze front schakelaars, erg jammer.
Voorderest stonden er erg mooie modjes :) prachtig ook om even R2D2 in werking te zien. iedereen nog veel succes :P

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 09:21

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ik heb idd ook nog een acer predator staan bewonderen , nou voor 2100 euro vindt ik m heel plasticereg ..
maar er waren ook nog dell xpssen te zien ..

Signature

• tomcat175

tomcat175

patience darlin'

hehe :p
niet dat dat erg is hoor - problemen zijn er altijd, ik had vooral schrik met mijn moederbord, omdat dat ding in verschillende andere kasten niet wou werken - gelukkig in helghan wel :p

Foto's van iedereen zijn prachtig, ik kan niet wachten op morgen :9

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• danielkraak
  • Laatst online: 08-11 08:55
tomcat175 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:06:
hehe :p
niet dat dat erg is hoor - problemen zijn er altijd, ik had vooral schrik met mijn moederbord, omdat dat ding in verschillende andere kasten niet wou werken - gelukkig in helghan wel :p

Foto's van iedereen zijn prachtig, ik kan niet wachten op morgen :9
Goed gedaan man. Gefeliciteerd! _/-\o_

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

En ed uiteraard bedankt voor het organiseren d:)b
Leuk om de uitslagen te zien, wat ook duidelijk is is dat veel mods dicht bij elkaar scoren, de ene scoort dik qua wow factor, de andere weer qua afwerking of elektronica bijvoorbeeld :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woohoo, ik heb het met 35 stemmen voor de knuffelkubus nog eens heel slecht gedaan ook :P
Er liepen gewoon te weinig vrouwen rond!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ediejo schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:06:
Maar die vrouwen die er liepen stemden wel op je knuffelbox. Vele vonden hem “lief” Als de tBCL op de huishoudbeurs was gehouden dan had je zeker te weten de publieksprijs mee naar huis genomen. ;)
Nou Ed, dan weet je waar je het volgende keer mag organiseren ;)

Ach, ik heb me prima vermaakt, ook al was de rest van de beurs vrij sucky. En de knuffelkubus blijft natuurlijk niet echt een geweldige mod, hij is gewoon grappig en bedoelt om een beetje te shockeren. Nu alleen nog tijd vinden voor m'n echte casemod :)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 16:37

HaTe

haat niet

Waar kan je het aantal stemmen etc zien dan?

Al gevonden

[ Voor 17% gewijzigd door HaTe op 02-12-2008 21:44 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ediejo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:10:
[...]
Ken jij Frans? Ik niet maar jou case hebben ze ervoor gebruikt. :*)
klik
Mijn Frans is waarschijnlijk net zo goed als het jouwe ;) ik bak er ook niets van.

Volgens mijn broertje komt het erop neer dat de R2D2 gewonnen heeft maar dat er veel verschillende kasten te zien waren.

Niet echt veel zeggends dus.

Verwijderd

Amateurs de mods en tout genre, voici quelques échantillons, tout droit sortis de la Benelux Casemod League 2008.
On y trouve de tout, du PC-moumoute au pauvre R2D2, qui décidément en voit de toutes les couleurs.
Il y a vraiment de très belles réalisations, ça donne envie de s'y essayer...
A découvrir sur la source, et admirer tranquillement.
D'autres mods sont visibles sur le site de la league.

nederlands:

Amateurs van modding in al zijn genres, zie hier enkele staaltjes die recht uit de mod league komen.

Je vindt er vanalles, van de knuffelkubus tot de arme R2D2 die er alle kleuren van de regenboog van uitslaat.
(en voire de toutes les couleures, is alle kleuren van de regenboog uitslaan)

Te ontdekken op hun site en in alle rust te bewonderen.
Andere mods zijn zichtbaar op de site van de league.

toch handig he, Belg zijn

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

"arme R2D2" ik denk dat ze bedoelen, LOW BUDGET. :) ( is ook een soort van arm zijn he? )

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 62% gewijzigd door Ediejo op 04-12-2008 21:08 ]

• Dimby
Hey Ed,

Ten eerste ubersuperwuber bedankt voor het organiseren van deze TBCLs!
Ook al was ik niet door heb ik veel respect voor je dat je al deze tijd erin hebt gestoken en dat je besloten hebt te stoppen.
Dus hier een hoeratje voor ed

THX ED

Paul du Long

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Jammer hoor Ed, maar ik denk ook dat er andere mensen op gaan staan. Misschien BouwEenPC ?

Ik vind niet netjes (iets van fatsoen) wat je doet richting MagEvents ("Er is een anti - campagne bezig", alsof dat helpt..), natuurlijk snap ik dat je boos bent, maar het zijn nu eenmaal bedrijven die winst willen maken. Had je dit "gezeik" niet willen hebben, had je het gewoon ergens anders moeten organiseren, vind ik dan. Maar natuurlijk, dat kost een boel geld en zonder sponsors kom je dan nergens.

Tóch erg tof wat je de laatste jaren hebt gedaan, mijn weergaloos respect. Stop je zelf ook met het casemodden, of wat ?

[ Voor 4% gewijzigd door sky- op 05-12-2008 11:15 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 22:39
Terw_Dan schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:56:
Woohoo, ik heb het met 35 stemmen voor de knuffelkubus nog eens heel slecht gedaan ook :P
Er liepen gewoon te weinig vrouwen rond!
ik heb er ook op gestemd hoor ^^
en een van die andere gasten die mee was ook nog.

ik vond hem mjn stem waarom omdat hij gewoon zo veel anders was dan de rest
en choqueren lukt er goed mee :D

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sky- schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:13:
PC ?

Ik vind niet netjes (iets van fatsoen) wat je doet richting MagEvents ("Er is een anti - campagne bezig", alsof dat helpt..), natuurlijk snap ik dat je boos bent, maar het zijn nu eenmaal bedrijven die winst willen maken. Had je dit "gezeik" niet willen hebben, had je het gewoon ergens anders moeten organiseren, vind ik dan. Maar natuurlijk, dat kost een boel geld en zonder sponsors kom je dan nergens.
Hmmm, ben ik niet met je eens. Moet je alles maar pikken van een bedrijf omdat die winst moeten maken? Daarbij komt nog dat als bedrijven eens leren luisteren naar kritiek ze daar juist meer winst door zouden kunnen maken. Als je als mederwerker van MagEvents je klanten arrogant noemt en je blind bent voor terechte kritiek van bezoekers denk ik dat je eerst eens bij jezelf te rade moet gaan. Je kunt natuurlijk ook ook gewoon voorover bukken en je laten nemen door zulke figuren, omdat je vindt dat bedrijven alles mogen omdat ze winst moeten maken en ze daarvoor alle fatsoensnormen mogen laten varen, is je eigen keuze. Feit is dat hij zijn baantje te danken heeft aan computer liefhebbers en dat hij maar wat goed zou moeten luisteren naar hen die hem zijn bestaansrecht geven. Als jij ervoor kiest om voorover te bukken en je te laten nemen door bedrijven is dat jouw goed recht natuurlijk. Sponsoring gebruiken om te voorkomen dat de waarheid naar buiten komt walg ik al helemaal van. Omkopingspraktijken, want het is niet meer en niet minder, daar pas ik voor. Liever de waarheid en mezelf recht in de spiegel kunnen aankijken dan voor een paar centen te zwijgen. Helaas zie je vaak dat eerlijkheid in de maatschappij bestrafd wordt, kijk maar naar diverse klokkenluiders. Magevents is als een olifant overal overheen gelopen, zonder enig overleg met ons. Iets wat uit pure liefhebberij gegroeid is wordt de nek omgedraaid door een lulletje rozewater die niets maar dan ook niets met casemodden heeft. Iemand die niet eens de ballen heeft om zelf te bellen en te vertellen wat ie te vertellen heeft is een grote lafbek. Als ie dat wel gedurfd had was ie erachter gekomen dat ie kwaad is over iets wat helemaal niet over hem of MagEvents ging.
Verder heeft Ed zelf al een aantal jaar behoorlijk wat geld gestoken, geld waar ie ook van op vakantie had kunnen gaan, in het tBCL en dan komt iemand die daar geld aan wil verdienen als een lompe boer aan aan alles een eind maken. Gek he dat je dan over de zeik bent.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 41% gewijzigd door Ediejo op 07-12-2008 07:26 ]

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:44
Tja, het is inderdaad jammer dat dingen zo lopen. Je maakte hele mooie mods en organiseren van dit soort evenementen kost heel veel (vrije) tijd en moeite. Respect daarvoor.
Maar mijn geloofwaardigheid ben je een een beetje kwijt. Ik heb in het verleden al heel veel drama topics omtrent casemods en wedstrijden gezien waar jij een hoofdrol in speelde. Ook hierin vermelde je steeds dat je zou stoppen. Het verhaal heeft 2 kanten en er zal wel meer achter zitten denk ik dan.
Pagina: 1