Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
heb helaas geen InDesign.
mm test editie gevonden... kijken of dat werkt...
wel bezopen dat dit niet via een andere oplossing is te doen
[ Voor 34% gewijzigd door Duinkonijn op 05-01-2008 13:33 ]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Houdoe
ja nee ik bedoel oplossingen waar je geen tig licenties bij nodig heb..Witte schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:43:
huh? volgens mij geef ik je 2 oplossingen!
overigens bood Miniaturen geen succes maar kon ik met Indesign wel exporteren naar JPG om vervolgens af te drukken met paint...
tnx voor de oplossingen
denk dat ik daar over morgen op me werk ga kijken... ben nog niet helemaal uit over het afdrukkenOrion84 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:51:
In Acrobat 8 Professional heb je de optie "Tile all pages" (of "Tile large pages") die precies dat doet wat je nodig hebt. Maar schijnbaar zit dat dus niet in de gratis versie?
[ Voor 36% gewijzigd door Duinkonijn op 05-01-2008 17:07 ]