Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nummerbehoud: Orange abbo -> KPN Prepaid -> Vodafone abbo?

Pagina: 1
Acties:
  • 887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb d.m.v. een KPN Prepaid kaartje mijn Orange abbo opgezegd met nummerbehoud per 21-01-2008
Nu wilde ik een vodafone abbo nemen en achteraf het nog te porteren nummer van het KPN Prepaid kaartje om laten zetten naar vodafone. Nu las ik in het contract dat bij Vodafone van te voren nummerbehoud aangevraagd moet worden.
Zou het goedgaan als ik in het vodafone contract aangeef dat het nummer 22-01-2008 pas geporteerd mag worden?

Verwijderd

Nee, je moet eerst wachten tot je huidige nummer naar KPN geporteerd is, daarna kun je pas weer opnieuw porteren.

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Even hier op voortborduren...

Ik heb op dit moment een abonnement bij orange.
Deze mag ik eind deze maand evt. verlengen -> naar een T-mobile
abonnenment. Op zich wat ongunstigere voorwaarde maar het is niet anders.
Nu zie ik b.v. op bestelmaar.nl een leuke aanbieding staan voor een nieuw
T-mobile (flex) abbonnement i.c.m. de nokia N95 / 8MB.

Nu is dus mijn vraag - kan ik ook nummerbehoud aanvragen als ik van orange
overstap naar T-mobile met een nieuw abbo'tje.

Normaal gesproken gaat nummerbehoud niet als je een nieuw abbo afsluit bij de
zelfde provider. en Orange en T-mobile zijn bijna 1.
Wie heeft hier ervaring mee.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bel eens met T-mobile, dan heb je meteen het antwoord. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

@Marinus: Ja, dat is totaal geen probleem. Is in sommige gevallen zelfs de enige mogelijkheid: als je meerdere 06-nummers op één Orange klantnummer hebt staan.
Hou er wel rekening mee dat je je opgespaarde tegoed kwijtraakt, bij een Orange»T-Mobile migratie hou je dat wel.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 22:16 ]

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:15:
@Marinus: Ja, dat is totaal geen probleem. Is in sommige gevallen zelfs de enige mogelijkheid: als je meerdere 06-nummers op één Orange klantnummer hebt staan.
Hou er wel rekening mee dat je je opgespaarde tegoed kwijtraakt, bij een Orange»T-Mobile migratie hou je dat wel.
Thanks voor je berichtje. Het beltegoed is toevallig op dit moment nihil, dus daar lig ik niet zo
wakker van. Maar aanbiedingen bij t-mobile voor een nieuwe abbo is wat beter qua prijsstelling
dan een verlenging. Dus vandaar deze gedachtengang.
En al met al ben ik (ondanks de iets hogere tarieven bij T-M) wel tevreden over de huidige
orange / T-mobile dekking. En het grote voordeel is inderdaad het volledige beltegoed behoud
en alles doen uit je bundel (binnenland bellen, buitenland bellen, sms enz. enz.) dus hoef wat
dat betreft niet echt naar een andere provider uit te kijken.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Pagina: 1