Sinds enkele weken doet zich weer een oud probleem voor dat destijds vanzelf verdween: Het complete beeld op mijn beeldscherm (Iiyama 17'' CRT) bevriest wanneer er naar online video (youtube, dumpert etc) wordt gekeken. De computer loopt niet vast en pas als ik mijn muis beweeg (waarbij de cursor wel beweegt op het scherm) o.i.d. springt het beeld na enkele seconden op zwart om daarna weer normaal (bewegend) beeld te geven. Overigens gaat dat op zwart springen niet gepaard met het karateristieke 'klikje'. Het geluid loopt ook altijd gewoon door.
Het updaten van de drivers - nu 163.75 - heeft geen zin, het verhelpt het probleem slechts tijdelijk in de orde van één dag tot weken. Het rare is dat er soms helemaal niets aan de hand is maar een minuut later het kijken onmogelijk wordt. Iemand ervaring dan wel een idee waar dit alles vandaan kan komen? Met Google ben ik vooralsnog niet veel wijzer geworden evenzoals het zoeken op GoT.
Wat specs: 6600GT, AMD 2400+, 1Gb geheugen en MSI KT3 Ultra Mobo, Windows XP Pro SP3
Alvast Bedankt
Het updaten van de drivers - nu 163.75 - heeft geen zin, het verhelpt het probleem slechts tijdelijk in de orde van één dag tot weken. Het rare is dat er soms helemaal niets aan de hand is maar een minuut later het kijken onmogelijk wordt. Iemand ervaring dan wel een idee waar dit alles vandaan kan komen? Met Google ben ik vooralsnog niet veel wijzer geworden evenzoals het zoeken op GoT.
Wat specs: 6600GT, AMD 2400+, 1Gb geheugen en MSI KT3 Ultra Mobo, Windows XP Pro SP3
Alvast Bedankt