Toon posts:

Medal of Honor theme.

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In de MOH allied assault zit een tune die super vet klinkt, je hoort hem vaak tijdens het spelen, het is een spannende, aangstaanjagende en zeer GRUWLIJKE WOII tune.

Gelukkig weet ik nog hij hij heette "Mus_schmerzen" ofzeau....

Ik heb deze naam al gegoogled, maar ik kon niks vinden, misschien is er een database die dit soort dingen verzamelt, of nog beter, misschien heeft iemand dit deel van MOH geinstalleerd op zijn PC, en wil even door zijn audio mapje zoeken naar deze tune.

Nu ik toch bezig ben, ik ben ook opzoek naar de Main tune in MOH, ook van MOH AA, deze hoor je als je in het menu zit.

Weet er iemand waar ik deze tune kan vinden (en de main tune als het enigsins kan) ?

Ondertussen zoek ik google nog even af.

BeDaNkT!

Het gaat om deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.be2hand.com/images/upload_shop/200705/200705-11-192059-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-10 20:25

Sargan

Filmfreak...

Als je bij google Medal Of Honor music intikt komen er toch wel wat nuttige hits!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zet een record programma aan... start de game op... luister naar de muziek... sluit de game en save je file :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 23:28
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:43:
Nu ik toch bezig ben, ik ben ook opzoek naar de Main tune in MOH, ook van MOH AA, deze hoor je als je in het menu zit.
Ik zou je graag de tune willen geven maar ik weet niet of dat mag ivm met de policy hier. Misschien kan een modje daar wat licht op schijnen? Volgens mij valt gamemuziek ook gewoon onder copyrights en is dit niet zomaar toegestaan te delen. Misschien kan je zelf nog wat verder zoeken in je installatiemap?

[ Voor 9% gewijzigd door Pavla op 04-01-2008 20:12 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op deze muziek zal ongetwijfeld copyright zitten, dus mag er hier niet naar gelinked worden. Wat je kunt proberen is in ieder geval een paar van die archieven of directories van het spel door te lopen, daar kun je heel vaak ogg, mp3 of wav bestanden vinden. Is dit niet het geval, Google dan maar verder, of gebruik een opname-programma.

Volgende keer als je een vraag hebt kan dat beter in Spielerij - Problemen & Vragen trouwens :)

Dit topic is gesloten.