Ik ben bezig met een tabbed navigatie te maken
klik
De tabs verwijzen niet naar een nieuwe pagina maar laten een div te voorschijn komen of verbergen, het probleem is echter doordat ik niet van pagina wissel het extreem moeilijk blijkt om ervoor te zorgen dat de laatste div die ik heb geklikt, 'actief' blijft zoals bij de hover.
momenteel blijft de eerste tab actief omdat die de id 'activetab' heeft meegekrgen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
ik heb het ook geprobeerd met js door de linken verschillende id's te geven en dan proberen te switchen:
eerste link:
2de link:
Echter geeft dit niets dan problemen en is het vrij lastig bij 6+ tabs...
klik
De tabs verwijzen niet naar een nieuwe pagina maar laten een div te voorschijn komen of verbergen, het probleem is echter doordat ik niet van pagina wissel het extreem moeilijk blijkt om ervoor te zorgen dat de laatste div die ik heb geklikt, 'actief' blijft zoals bij de hover.
momenteel blijft de eerste tab actief omdat die de id 'activetab' heeft meegekrgen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
ik heb het ook geprobeerd met js door de linken verschillende id's te geven en dan proberen te switchen:
eerste link:
JavaScript:
1
2
| document.getElementById('Settings1').id='null'; document.getElementById('Settings2').id='activetab'; |
2de link:
JavaScript:
1
2
| document.getElementById('Settings2').id='null'; document.getElementById('Settings1').id='activetab'; |
Echter geeft dit niets dan problemen en is het vrij lastig bij 6+ tabs...
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama