Toon posts:

HDMI onboard werkt niet op MSI moederbord K9AG-Neo2

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende. Sinds een aantal dagen ben ik bezig met mijn htpc en heb bewust voor de MSI K9AG-neo2 moederbord gekozen. Nadat ik alles heb geinstalleerd en naar mijn idee kan gaan aansluiten, kwam ik erachter dat mijn onboard HDMI poort niet goed functioneert. Als ik de hdmi kabel aansluit dan krijg ik geen beeld. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Momenteel werk ik met een dvi->Hdmi blokje op mijn dvi uitgang en op deze manier doet alles het wel.
Zijn er bepaalde instellingen nodig om dit werkend te krijgen? Hoe dan ook, ik kom er niet meer uit en vraag aan de kenners advies.

groet,

NB uit Tiel

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat heb je zelf al nagekeken en onderzocht? BIOS settings wellicht? Verfder hoef je niet te groeten op GoT, en hoeven we al helemaal niet te weten dat je uit Tiel komt ;)

Maar, welkom op GoT.

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:44

dj_dysaster

Stoom \o/

Ik heb het zelfde moederbord. In het boekje staat precies beschreven hoe het werkt, je moet namelijk de 2 dikke rode jumpers op je mobo verzetten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je in de registratievoorwaarden kunt lezen verwachten we dat je een beetje eigen inzet toont voordat je hier een topic opent. Het lezen van de handleiding van apparaat in kwestie hoort daar absoluut ook toe. En je afvragen wat evt aanwezige jumpers doen in de buurt van uitgangen is ook geen overbodige luxe.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.