Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
Ik ben er net wel even achter gekomen dat ik wel meer kans heb dat de pc beeld geeft als ik de voeding niet aan en uit zet, maar de aan/uit knop wat langer in houd.
Ik weet het, het is een heel raar probleem.
Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
kicken binnen 24 uur is niet echt netjes he...
en wat bedoel je met: kicken binnen 24 uur is niet echt netjes he...?
Kicken binnen 24 uur is weer een post maken zodat je bericht boven aan in de lijst komt te staan. Dit is niet toegestaan binnen 24 uur en al helemaal niet binnen 10 minuten. Als je iets toe te voegen hebt aan je bericht gebruik dan de edit-knop.
Ik weet dus niet zeker of het aan de combinatie videokaart moederbord lag. Het kan net zo goed iets anders zijn geweest.
[ Voor 27% gewijzigd door Twazerty op 05-01-2008 00:09 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Tamelijk vage bewering, de onderbouwing onderbreekt nogal, slechte ervaringen met Gigabyte?Meijuh1 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:37:
Nou als ik zelf zou moeten antwoorden, dan zou ik natuurlijk zeggen: ja gigabyte:S, maargoed.
Wat dan recht tegenover mijn ervaring met Gigabyte zou staan trouwens
Inderdaad vreemd probleem.Ik ben er net wel even achter gekomen dat ik wel meer kans heb dat de pc beeld geeft als ik de voeding niet aan en uit zet, maar de aan/uit knop wat langer in houd.
Kan mogelijk te maken hebben met timing van de voeding. Daar zit een bepaalde delay tussen, kan best aan het moederbord liggen wat iets mogelijk niet helemaal tof vind.
Antec TruePower voedingen heb ik overigens erg wisselende ervaringen mee: De een doet het jaren goed en de ander klapt er binnen een halfjaar tussenuit. Maar je hebt een andere voeding getest zeg je, welk model eigenlijk? Gewoon benieuwd.
Al een andere monitor geprobeerd? Mogelijk ook op de andere aansluiting en hoe zit het eigenlijk aangesloten?
Niet dat ik denk dat het er direct een oplossing is, maar soms kan het helpen: zit het nieuwste BIOS op je plank? Zo nee, kijk eens of dat misschien helpt.
Zit de boel trouwens op een geaard stopcontact? En dan dus een wandcontact met aangesloten randaarde
Ok zou ik graag wat meer informatie zien over het systeem. Dit is nooit je complete lijst met onderdelen. Denk ook aan de randapparatuur zoals de monitor en hoe deze aangesloten zit.
Maak het eens compleet alsjeblieft
[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 05-01-2008 00:55 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik heb al een tijd het zelfde probleem, na dat ik mijn videokaart vervangen had heb ik af en toe bij het opstarten geen beeld.
Ik merk aan mijn PC dat verder wel alles werkt, er hangt ook een LCD-display aan met Smartie waarmee ik kan zien of ik E-mail heb.
Eerst dacht ik dat het een voedingsprobleem was maar nu ik mijn voeding vervangen heb voor een zwaardere heb ik nog steeds het zelfde probleem.
Mijn specs:
Gigabyte GA-M56S-S3
AMD 64X2 5200+
Club 3D HD2600 XT
Neovo X174
4x1Gb Kingston DDR2
3x Hitachi Deskstar 250Gb
Be Quiet 650w
Ik heb een bios upgrade gedaan, mijn stopkontakten zijn geaard en ik heb de connector van de videokaart schoongemaakt maar het mocht niet baten.
Omdat dit een niet zo recent topic is ben ik benieuwt of er al een oplossing is gevonden.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!