Ik heb een upload script, dat ik overigens in een andere website (op een andere server) ook gebruik.
Bij het implementeren in de nieuwe website gaat het fout, hier alvast het scriptje:
het loopt al fout bij > if (is_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'])){ < en ik denk dus dat het bestand niet een geupload wordt. maar in de phpinfo() staat upload_files wel aan, en de chmod staat ook op 777, hoewel ik denk dat dit pas vn belang is bij de copy() functie...
iemand een id waar ik moet beginnen zoeken?
Bij het implementeren in de nieuwe website gaat het fout, hier alvast het scriptje:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <? //bestand uploaden echo $_FILES['userfile']['tmp_name']; if(!empty($_POST['userfile'])){ if (is_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'])){ copy($_FILES['userfile']['tmp_name'], "places/".$_POST['place']."/files/".$_FILES['userfile']['name'] ); echo 'Bestand: ' . $_FILES['userfile']['name'] . ' succesvol upgeload'; }else{ echo 'Fout opgetreden bij het bestand : ' . $_FILES['userfile']['name']; } } ?> <form enctype="multipart/form-data" method="post"> <input type="hidden" name="place" value="<? echo $_POST['place']; ?>"> <input name="userfile" type="file" size="45" /> <input type="submit" name="file" value="Enviar" /> </form> |
het loopt al fout bij > if (is_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'])){ < en ik denk dus dat het bestand niet een geupload wordt. maar in de phpinfo() staat upload_files wel aan, en de chmod staat ook op 777, hoewel ik denk dat dit pas vn belang is bij de copy() functie...
iemand een id waar ik moet beginnen zoeken?
Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect