Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai dus WinVista op mijn pc en daarnaast hebben we ook nog een oude laptop, is het mogelijk om bv. 2gebruikers aan te maken op de vista pc, waarmee je met de éérste gebruiker op de pc bezig bent en dan via de laptop met remote desktop de 2de account gebruikt? kan dit met vista zelf of moet je daarvoor nog andere software gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nope, daar heb je of andere software voor nodig (die er wel voor XP is in ieder geval) of een Server editie van Windows.

Client OS versies van Windows zijn standaard beperkt tot één user sessie tegelijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu Vista Ultimate, kan je daarmee meerdere gebruikers tegelijkertijd gebruiken?

het zou ook handig zijn als het geluid wordt doorgelust, en ook als de pc uit standby zou komen als men verbinding wenst te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:23:
ik draai nu Vista Ultimate, kan je daarmee meerdere gebruikers tegelijkertijd gebruiken?

het zou ook handig zijn als het geluid wordt doorgelust, en ook als de pc uit standby zou komen als men verbinding wenst te maken
Dat gaat helaas niet zelfs niet met ultimate. Geluid ondersteund terminal sessie wel moet je effe aanzetten bij opties. En uit standby halen kan je bij je NIC de wakeup on LAN aanzetten.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiermee lukt het wel ;)
http://www.missingremote....k=view&id=1220&Itemid=224

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt! nu lukt het prima