Hallo, Wie van jullie heeft de hitune t68 in zijn bezit? Ze worden veel verkocht op ebay en komen uti china. de enige verdere infobron die ik erover kan vinden is www.hitunemobile.com. Ik heb wel interesse in dit ding maar wil graag wat gebruikerservaringen.
Lekker goedkoop voor een Windowsmobile ding. Ik zag dat je in het Cect P168 topic poste dat je er een besteld had. Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen en wat je met de telefoon wilt gaan doen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb er idd een in bestelling. Die verwacht ik aan het eind van deze of begin volgende week. Wat ik ermee wil is mogelik niet haalbaar, ik ben blind en wil hem dus met spraak gebruiken(spraaksoftware installeren kan in windows mobile 5) weet allen niet of ik met het touchscreen en de overige toetsen genoeg bedieningsmogelijkeheden heb, touchscreens kunnen hel lastig zijn voor blinden. ik wil het toestel gewoon als dagelijks toestel gaan gebruiken. Mijn i-mate sp5m viel uit elkaar, de zijknten eraf, 2 mediatoetsjes afgebroken dus wilde ik iets anders proberen. Zodra ik hem heb post ik hier mijn ervaringen, aan de stilte in dit topic te oordelen heeft niemand hier hem verder al.
Ik denk dat hij vrij nieuw is want er zijn ook nergens reviews te vinden.
[edit]Een touchscreen lijkt me erg lastig voor blinden nu ik er nog eens over nadenk omdat je dan ook niet kan voelen waar een knop zit en je ook geen feedback krijgt zoals bij echte knoppen. Maar er zitten zo te zien ook best veel normale knoppen op, waarschijnlijk kan je daar ook al heel veel mee bedienen.
[edit]Een touchscreen lijkt me erg lastig voor blinden nu ik er nog eens over nadenk omdat je dan ook niet kan voelen waar een knop zit en je ook geen feedback krijgt zoals bij echte knoppen. Maar er zitten zo te zien ook best veel normale knoppen op, waarschijnlijk kan je daar ook al heel veel mee bedienen.
[ Voor 68% gewijzigd door Marzman op 10-01-2008 18:50 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik het de hitune t68 inmiddels in huis. Het is een smartphone die ongeveer anvoelt als een tomtom navigatiesysteem. Het heeft een groot touchscreen maar eronder zit een toetsenbordjemet normael toetsen. Het toestel werkt voor zienden iig naar behroen heeft een mooi helder scherme n ook redeljik goed geluid. de usbaansluiting is een normael standaard miniusb, daar moeten ookd e oordopjes op aangesloten wroden. Het toestel werkt correct samen met activesync. ik heb nog wel wat vraagjes aan tweakers die winods mobiel gebruiken op een touchscreen telefoon: Op dit moment kan ik smsjes niet via het keypad invoeren, is dat in te stellen in windows mobile? Liefrst zou ik het tocuscreen uitschaekelen vanwege mijn blidheid en alles via het keypad doen. kan dit, e.v.t. met wijzinginen in het register of gewoon via settigns?