Wat kan ik met een XPS720 moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Gronckel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi,

Op mijn werk zit ik achter een Dell XPS700 systeem met een C2d 6600. Nu was er in de zomer de mogelijkheid om een moederbord exchange bij Dell te doen, aangezien je met het bestaande moederbord geen nieuwere C2Q cpu's kon installeren iod. Je kreeg dan het nieuwe moederbord opgestuurd en kon ervoor kiezen om het zelf in te bouwen.

Afgelopen december heb ik dan eindelijk het hele pakket van Dell ontvangen en besloot om het niet om te bouwen, maar het moederbord gewoon te houden en er evt. een nieuwe pc ervan te maken.
Nu heb ik hier en daar een beetje gezocht en het zou mogelijk kunnen zijn dat Dell producten niet altijd even goed samenwerken met hardware van andere fabrikanten.

Mijn vraag is: Wat kan ik met dit moederbord? Misschien dat er iemand is die hetzelfde van plan is geweest en het wel gelukt is om een nieuwe pc ervan te bouwen. Ik zou graag willen weten welke onderdelen hiervoor gebruikt zijn.

Alvast bedankt

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Laten we beginnen met de maten en formfactor.

[ Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 04-01-2008 17:52 . Reden: typo's en netjes maken ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gronckel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Form Factor is BTX.

Met maten ben ik niet zo bekend, zie wel dat het een aardig groot moederbord is. Denk gewoon de standaard grootte...

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 21:51

pistole

Frutter

Misschien even fotootjes posten van het mobo + relevante connectoren?
offtopic:
moest je het originele mobo niet terugsturen dan?

[ Voor 34% gewijzigd door pistole op 05-01-2008 10:37 ]

Ik frut, dus ik epibreer