Toen ik deze morgen mijn computer probeerde aan te zetten bleef deze maar opnieuw booten en kwam er geen beeld (computer ging telkens paar seconden aan en terug uit), maar dat probleem heb ik nogal gehad, dit mobo schijnt een cold boot probleem te hebben. Ik dacht, geen probleem, ik reset de cmos even zodat die even stock boot.
na het clearen van de cmos (verschillende keren ondertussen). Start de computer op, het viel me direct op dat de koeler van 8800GT sneller naar een lager toerental overschakeld dan normaal. Plots verschijnt in beeld
Award Bootblock BIOS v1;0
(C)Copyright blablabla
Scanning BIOS image in Hard Disk...
BIOS Auto-recovery............................;
het lijkt hier ook alsof hij echt een bios terug zet, maar toch blijft dit er telkens opkomen
na de recovery reboot de computer en begint terug opnieuw aan de recovery
Mijn systeem bestaat uit oa:
GA-X38 Dq6
E6600
gb pc6400 (ook met 1 latje zelfde probleem, toch maar eens geprobeert;))
2xWD360ADFD RAID 0
500gig SATA
160gig IDE
Evga 8800GT SC
X-Fi XtremeGamer
OCZ 600watt
Kan ik geen bios image op een schijf/usb/.. zetten zodat hij deze probeert te recoveren?
Weet iemand hoe deze auto-recovery precies ineen zit? Dit moederbord heeft toch een Dual Bios?
kan deze niet gerest worden? Google en de X38 manual helpen me maar niet op weg
alvast bedankt voor jullie reacties
na het clearen van de cmos (verschillende keren ondertussen). Start de computer op, het viel me direct op dat de koeler van 8800GT sneller naar een lager toerental overschakeld dan normaal. Plots verschijnt in beeld
Award Bootblock BIOS v1;0
(C)Copyright blablabla
Scanning BIOS image in Hard Disk...
BIOS Auto-recovery............................;
het lijkt hier ook alsof hij echt een bios terug zet, maar toch blijft dit er telkens opkomen
na de recovery reboot de computer en begint terug opnieuw aan de recovery
Mijn systeem bestaat uit oa:
GA-X38 Dq6
E6600
gb pc6400 (ook met 1 latje zelfde probleem, toch maar eens geprobeert;))
2xWD360ADFD RAID 0
500gig SATA
160gig IDE
Evga 8800GT SC
X-Fi XtremeGamer
OCZ 600watt
Kan ik geen bios image op een schijf/usb/.. zetten zodat hij deze probeert te recoveren?
Weet iemand hoe deze auto-recovery precies ineen zit? Dit moederbord heeft toch een Dual Bios?
kan deze niet gerest worden? Google en de X38 manual helpen me maar niet op weg
alvast bedankt voor jullie reacties