640x480 'zwart-wit' LCD Overheadschermpje

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Hi all,

Ik ben erachter gekomen dat hier op tweakers veel creatieve mensen zijn.... Ik kan van mezelf nou niet echt zeggen dat ik die (IMHO) goede eigenschap bezit :'(

Ik kan aan een oud OHP-schermpje komen... LCD, zwart-wit (gewoon net als een digitaal horloge) met een resolutie van 640x480.... schatting van formaat: 14"
Weet iemand hier misschien nog iets leuks mee te doen? (wegpleuren in de vuilnisbak is een optie... zover was ik zelf al wel :))
Ongetwijfeld zullen er zeer creatieve maar destructieve ideeën gepost worden... maar daar ben ik niet direct naar op zoek (wel leuk om te lezen trouwens :+)

Mgoed... iemand een ideetje?

Greetz, WFVN

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
een lampje erachter zetten, dan een leuke screensaver runnen en geniet van de show op de muur :)

Verwijderd

op een of andere manier aan je pc aansluiten en dan in de zijkant van je kast bouwen met een lampje erachter.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 23:39 schreef SirCommieBastard het volgende:
op een of andere manier aan je pc aansluiten en dan in de zijkant van je kast bouwen met een lampje erachter.
:)
Die finnik leuk...
Zit gewoon een vga-aansluiting op... (gloofk... maar kan ook een 9pins stekkertje zijn)
Neon erachter ofzow....

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kan ook gewoon een projector regelen en films in zwart wit op de muur projecteren ;)

Nothing is impossible

Verwijderd

Hehehe, ik heb wel wat leuke ideeën 8-)

Maar dan moet je handig zijn met:
-elektronica
-metaalbewerking
-linux

en dat zijn niet veel mensen >:)

Anyway, als je dat schermpje wil verkopen, moet je me maar ff een mailtje sturen, want ik heb wel interesse :)
Pagina: 1