Beste tweakers.
ik heb een probleem met mijn mdeamon server:
als ik een mail verstuur vanaf mijn mdeamon dan komt hij prima aan.
maar als ik een mail verstuur naar mijn mdeamon server krijg ik een mail terug dat de mail niet aangekomen is. de volgende foutmeldingen krijg ik tezien in de mail:
Gevraagde actie niet uitgevoerd: maibox niet beschikbaar
Server reageerde: 550 5.1.1 <user@hetdomein.nl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table
alle gegevens zijn al wel ingevuld en poorten staan open in mijn vigor
zowel een mailbox als alliassen zijn aangemaakt. toegang tot mijn provider om mail te verzenden is ingevoerd d.m.v login en pass..
iemand die hier verstand van heeft en mijn probleem mischien kan oplossen..
tevens ter informatie ik wil mijn mail server als vervanging gaan gebruiken voor de mail server van mijn provider.
alvast bedankt..
ik heb een probleem met mijn mdeamon server:
als ik een mail verstuur vanaf mijn mdeamon dan komt hij prima aan.
maar als ik een mail verstuur naar mijn mdeamon server krijg ik een mail terug dat de mail niet aangekomen is. de volgende foutmeldingen krijg ik tezien in de mail:
Gevraagde actie niet uitgevoerd: maibox niet beschikbaar
Server reageerde: 550 5.1.1 <user@hetdomein.nl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table
alle gegevens zijn al wel ingevuld en poorten staan open in mijn vigor
zowel een mailbox als alliassen zijn aangemaakt. toegang tot mijn provider om mail te verzenden is ingevoerd d.m.v login en pass..
iemand die hier verstand van heeft en mijn probleem mischien kan oplossen..
tevens ter informatie ik wil mijn mail server als vervanging gaan gebruiken voor de mail server van mijn provider.
alvast bedankt..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 13:47 ]