With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
http://www-nl.linksys.com...Wrapper&lid=8673173679B01
Voor zover ik weet is het een van de weinige zo niet de enigste met een LAN optie en een DVD brander. Sinds de intrede van fullHD is de DivX codec, daar waar het vroeger een beetje om draaide met de Kiss speler uit de gratie geraakt en is de markt een beetje verschoven naar pc/laptop/htcp op de tv.
Zelf heb ik een server voor films en muziek en staat rechtstreeks aangesloten op de tv/versterker om alles af te spelen en een aparte dvd recorder. Zo heb je wat meer flexibiliteit en kun je wat meer doen op hetzelfde moment. Maar goed, het is maar net waar je het allemaal voor wil gebruiken maar de Kiss speler blijft een leuke optie
edit = typo
-Edit of was het nou 1080i
[ Voor 8% gewijzigd door Puch-Maxi op 04-01-2008 13:18 ]
My favorite programming language is solder.
En ook ik heb een server, maar die staat niet in de buurt van de TV en wil ook niet graag daarvoor gebruiken. En nog een pc erbij al HTPC gaat me echt te veel stroom kosten.
Nu heb ik voor mij een zeer goede oplossig staan: een Samsung HR773 en een 500 Gb SAN schijf met USB 2.0. Aan de LAN kant prop ik hem vol met DIVX, mp3 en foto's. Aan de HR773 (USB2.0) kant kan ik alles afspelen en heen en weer kopieren.
LAN

USB

http://www.olidata.com/wusb/
USB

De HR773 kostte mij maar 138 euro. De SAN schijf had ik al (Een iOmega, Cifs compatible).
er mogen echter van de HR773 niet meer dan 500 items in een map staan.
Wellicht heb je er wat aan...
Succes
[ Voor 17% gewijzigd door tweakradje op 29-12-2008 15:35 . Reden: Wireless usb toegevoegd ]
Verwijderd
Waar heb je die HR773 gekocht voor 138 euro?
Kun je dat met die 500 items per map een beetje verder uitleggen?
Wat heb je nodig voor een SAN netwerk?
Alvast bedankt!