Ik heb nu bijna 2 maanden een nieuwe computer. Heb deze computer bij de aldi gekocht op 28 februari ( was een actie )
M'n computer heeft het altijd zeer goed gedaan.. Behalve de afgelopen 2/3 weken niet meer echt. Opera 9.25 loopt steeds om de zoveel tijd vast en dat terwijl er soms nog niet eens een website open staat.. Het duurt niet erg lang dat vastlopen. Ook een herinstallatie helpt niet
Ik zelf denk dat het met m'n hardeschijf te maken heeft.. Of dat Opera niet goed met windows Vista communiceert.
Eigenschappen van computer:
Intel Dual Core Proc E6750 2,66 Ghz,
2 GB DDR2 geheugen,
Geforce 8600 GS,
een 500GB hd van welk merk weet ik niet..
Een moederbord waarvan ik niet weet welke fabrikant die is..
Bios is van Phoenix ( kan niks overklokken )
Verder denk ik dat het moederbord niet een standaard moederbord is maar een moederbord waar wat dingen van af zijn gehaalt om zo de prijs zo laag mogelijk te houden..
M'n hd maakt ook erg veel geluid en FireFox of Internet Explorer loopt niet vast voor zover ik weet..
Dit zag ik trouwens ook nog staan bij probleemoplossen over Opera:
M'n computer heeft het altijd zeer goed gedaan.. Behalve de afgelopen 2/3 weken niet meer echt. Opera 9.25 loopt steeds om de zoveel tijd vast en dat terwijl er soms nog niet eens een website open staat.. Het duurt niet erg lang dat vastlopen. Ook een herinstallatie helpt niet
Ik zelf denk dat het met m'n hardeschijf te maken heeft.. Of dat Opera niet goed met windows Vista communiceert.
Eigenschappen van computer:
Intel Dual Core Proc E6750 2,66 Ghz,
2 GB DDR2 geheugen,
Geforce 8600 GS,
een 500GB hd van welk merk weet ik niet..
Een moederbord waarvan ik niet weet welke fabrikant die is..
Bios is van Phoenix ( kan niks overklokken )
Verder denk ik dat het moederbord niet een standaard moederbord is maar een moederbord waar wat dingen van af zijn gehaalt om zo de prijs zo laag mogelijk te houden..
M'n hd maakt ook erg veel geluid en FireFox of Internet Explorer loopt niet vast voor zover ik weet..
Dit zag ik trouwens ook nog staan bij probleemoplossen over Opera:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Beschrijving Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert. Probleem met handtekening Naam van probleemgebeurtenis: AppTermFailureEvent Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem Opera.exe.atk.kdmp Version.txt Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt. |