Samsung SH-S182M dood?

Pagina: 1
Acties:

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:05
Ik heb afgelopen zomer een Samsung SH-S182M in mijn nieuwe systeem gebouwd.
Ik heb intussen vrij weinig gebrand, maar kan me herinneren dat hij het prima deed.

Nu wilde ik een data-cd'tje maken, maar hij heeft er in totaal 4 uitgespuugd, bij twee werd het brandproces meteen afgebroken (bij 1%) en bij één op 44% en de laatste op 77%.

Ik gebruik hoofdzakelijk Nero 7 Essentials (zat bij de drive) en heb ook nog Cyberlink Power2Go geprobeerd (gebruik ik nooit). De schijfjes zijn Sony CD-R's.

Is dit station nu rijp voor een RMA-aanvraag?

Edit: voor ik het vergeet te zeggen, ik ben de hele FAQ nagelopen en voldoe aan alles (moet alleen nog ff kijken of DMA in de BIOS aanstaat, maar dat zal het niet zijn, 't zijn geen DMA-errors).

[ Voor 15% gewijzigd door Evano op 04-01-2008 11:37 ]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Probeer eens andere media, andere programmas (er zijn veel freeware programmas om te branden), controleer kabels, gebruik eens een andere controller.

Probeer nog wat uit en in geval van twijfel; het best even contact opnemen met de winkel. Die zullen je dan vertellen of een RMA aanvraag de juiste weg is. Misschien is het een bij hun reeds bekend probleem, in dat geval hoef je niet verder te zoeken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!