Hallo,
Momenteel gebruiken we yahoogroups om één mail naar een 15-tal mensen te mailen. Voorheen werkte dit altijd erg goed. We konden grote attachments meesturen. Sinds enige maanden werkt dit niet goed meer, en komen sommige mails niet meer aan. Soms komen mails wel aan, soms niet, het ligt niet aan de SPAM filter, want dat heb ik gecontroleerd.
Nu ben ik op zoek naar een ander soort mailinglist of forwarding optie.
De onderstaande wensen hebben we:
- Gebruik van 1 mail adres, waar je naar kan mailen.
- Als je replyed op de algemene mail, dat hij replyed naar dat algemene mail adres.
- Gebruik maken van grote attatchments.
- Bij voorkeur, zelf toevoegen van mail adressen, dus geen activatie of goedkeuring van de persoon zelf.
Ik heb zelf al gegoogled en ook gezocht bij GoT, maar niks goeds kunnen vinden.
Groet en bedankt!
TheSky
Momenteel gebruiken we yahoogroups om één mail naar een 15-tal mensen te mailen. Voorheen werkte dit altijd erg goed. We konden grote attachments meesturen. Sinds enige maanden werkt dit niet goed meer, en komen sommige mails niet meer aan. Soms komen mails wel aan, soms niet, het ligt niet aan de SPAM filter, want dat heb ik gecontroleerd.
Nu ben ik op zoek naar een ander soort mailinglist of forwarding optie.
De onderstaande wensen hebben we:
- Gebruik van 1 mail adres, waar je naar kan mailen.
- Als je replyed op de algemene mail, dat hij replyed naar dat algemene mail adres.
- Gebruik maken van grote attatchments.
- Bij voorkeur, zelf toevoegen van mail adressen, dus geen activatie of goedkeuring van de persoon zelf.
Ik heb zelf al gegoogled en ook gezocht bij GoT, maar niks goeds kunnen vinden.
Groet en bedankt!
TheSky
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 11:00 ]