Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Inloglocatie wijzigen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:09
Als je inlogt d.m.v. de snelle methode onder de quicksearch, dus niet via de loginpagina, heb je geen mogelijkheid om je locatie op te geven.
Is het mogelijk om deze locatie later alsnog in te kunnen stellen? Het zou fijn zijn als dat mogelijk is.

Nog iets anders:
Voor het volgende punt vind ik het niet de moeite waard om een eigen topic er voor te openen, en vind ik ook helemaal niet belangrijk. :)

Om het probleem te kunnen reproduceren moet je op minimaal 2 computers zijn ingelogd.
Vervolgens ga je naar het logout-scherm en beëindig je de andere sessie.

Als je nu op de andere computer weer GoT-MyReact wilt bekijken, krijg je automatisch de inlogpagina voor je neus.
Deze heeft alleen de titel " - Powered by React". Er zou eigenlijk moeten staan "GoT - Inloggen - Powered by React".

Speel ook Balls Connect en Repeat

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Onbekend schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:53:
Als je inlogt d.m.v. de snelle methode onder de quicksearch, dus niet via de loginpagina, heb je geen mogelijkheid om je locatie op te geven.
Is het mogelijk om deze locatie later alsnog in te kunnen stellen? Het zou fijn zijn als dat mogelijk is.
Uitloggen en opnieuw inloggen? ;)

m.i. weegt de benodigde effort voor het maken van een interface daarvoor niet op tegen het toegevoegde nut...
Nog iets anders:
Voor het volgende punt vind ik het niet de moeite waard om een eigen topic er voor te openen, en vind ik ook helemaal niet belangrijk. :)

Om het probleem te kunnen reproduceren moet je op minimaal 2 computers zijn ingelogd.
Vervolgens ga je naar het logout-scherm en beëindig je de andere sessie.

Als je nu op de andere computer weer GoT-MyReact wilt bekijken, krijg je automatisch de inlogpagina voor je neus.
Deze heeft alleen de titel " - Powered by React". Er zou eigenlijk moeten staan "GoT - Inloggen - Powered by React".
Dat lijkt gefixed te zijn in 1.9.5 :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.