[Google] 3d model permanent in Earth

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

AMDFreak

Intel is zo..

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit al een tijdje met het volgende probleem. Ik heb diverse 3D Objecten gemaakt in Google SketchUp. Deze exporteer ik naar Google 3D Warehouse (waarbij ik ook aangeef dat het 3D Object het echte object is). Het 3D Object wordt netjes in 3D warehouse geplaatst. Alleen nu wil ik dolgraag dat dit 3D Object permanent wordt vertoont in Google Earth. Ik kan het 3D object alleen in kmz formaat van warehouse downloaden en bekijken.

Iemand enig idee hoe ik dit permanent erin kan zetten?
Ik beschik over:
Google SketchUp Pro 6
Google Earth Pro

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mmm, het eerste waar ik nu naar aan het zoeken ben is gewoon naar een handleiding van Google Earth of Sketchup. Daar zal het toch wel in staan?
Misschien moet je hem voor approval ergens indienen ofzo?

http://sketchup.google.co...in/answer.py?answer=37939

En is het niet zo... als ik bovenstaande snel ff lees... dat als jij je model toevoegt aan het warehouse, én een locatie op de wereld meegeeft met Google Earth, hij gedownload wordt wanneer iemand in Google Earth '3D Warehouse' aanzet in z'n elementenlijst?

[ Voor 44% gewijzigd door Dark Blue op 04-01-2008 10:32 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Topicstarter
Dark Blue schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:28:
Mmm, het eerste waar ik nu naar aan het zoeken ben is gewoon naar een handleiding van Google Earth of Sketchup. Daar zal het toch wel in staan?
Misschien moet je hem voor approval ergens indienen ofzo?
Daar zat ik ook aan te denken, maar wordt er niet veel wijzer van. Ik kan ook nergens vinden waar ik hem eventueel kan "approven".

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb het ook gedaan en mijn gebouwtjes staan er nu permanent in :)
http://sketchup.google.co...=sneek&btnG=Zoeken&styp=m
De waterpoort en Invite gebouwtje.

Je moet je aanmelden, dan uploaden via Sketch up volgens mij. Ik weet het niet meer.
Ik weet alleen dat het een dikke 3 maanden duurt voordat hij er officieel standaard in zit.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Topicstarter
Precies, ik heb idd via Google SketchUp mijn 3D Object geupload.
http://sketchup.google.co...y?answer=36241&topic=9057
Via deze manier heb ik dit gedaan.

Wordt dit dan door Google zelf gecontroleerd dat zoiets 3 maanden duurt?

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb ooit gezocht hierop voor mijn vader en kwam toen tot de conclusie dat google zelf die dingen toevoegd, mits de kwaliteit natuurlijk goed genoeg is.

Ik zal eens vragen hoe het is afgelopen, en of het nu al in google earth staat.

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Waarschijnlijk gaat dat inderdaad zo. Panoramio (foto site, ook in Google Earth) werkt precies hetzelfde. Alles wat je daar upload wordt gecontroleerd door iemand van Google en dan kan het wel even duren voordat dit voor iedereen te zien is. Dat is ook wel logisch aangezien je anders van die onzin foto's krijgt die helemaal niet aan bepaalde voorwaarden voldoen (spam/reclame/etc.).
Pagina: 1