Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nee? Niemand?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Volgens mij gaat dit niet, de junk mail functie werkt niet als een standaard rule. Maar wat is er mis mee als die mail sowieso in junk mail komt?
Ja dacht ook al zoiets. Maar dat is dus het probleem. Het is prima dat het wordt aangemerkt als Junk. Helemaal prima. Maar voor de zekerheid lees ik toch altijd de Junk Folder nog even snel door (koppensnellend).GenetiX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:09:
Volgens mij gaat dit niet, de junk mail functie werkt niet als een standaard rule. Maar wat is er mis mee als die mail sowieso in junk mail komt?
Er ZIJN echter mailtjes die in Junk komen waarvan ik wil dat ze gelijk ongelezen weggeflikkerd worden. Daarvoor had ik die regel bedacht. Iemand tips hoe ik hierom heen kan? Ik wil dus niet van de Junk Folder af, want Outlook filtert heel aardig en moet dat vooral blijven doen.