Catalisator op T.net

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Dat kun je beter kwijt in Tweakers.net Moddereter Forum

Je ziet dat die reacties allemaal een rode -1 hebben als moderator-actie? Dat wil al zeggen dat ze ongewenst zijn en dat mensen daarvan op de hoogte zijn.

Als je een nieuwsbericht leest, dan zie je een viertal icoontjes staan boven de reacties. Je ziet een rood balkje met een getal ernaast, een groen balkje met een getal, twee groene en drie groene balkjes. Als je met je muis klikt op het icoon met één groen balkje, dan zul je voortaan al die reacties niet meer zien die een rode -1 hebben gekregen.

Verder is het mogelijk om zelf die reacties weg te krijgen door je aan te melden als mod. Voor meer informatie over die verschillende balkjes kijk je op reviews: Tweakers.net moderatie faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move: FA >> TMF

De meest inhoudsloze reacties zijn inmiddels helemaal uit het zicht - jammergenoeg heeft hij het wel voor elkaargekregen reacties uit te lokken die ook niet echt bijdragen aan de discussie. Een ideale draad om je leesfilter op iets anders dan -1 te zetten ben ik bang...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Alle reacties in dat nieuwsartikel kunnen wel wat meer mod-aandacht gebruiken als ik het zo bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik weet dat je zelf kunt modereren en dat doe ik ook wel, maar de kans lijkt mij groot dat hij vaker van die nutteloze reacties gaat geven en dan daar weer reacties op krijgt.
Dat trekt gewoon het niveau van T.net naar beneden IMHO.

Daarom is het mss beter om hem een waarschuwing te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar waar nodig worden acties ondernomen, echter gebeurt dat soort dingen voor de rest onzichtbaar - het heeft dan ook niet veel nut specifiek om waarschuwingen te vragen, want daar worden toch geen uitspraken over gedaan. :)

Neemt niet weg dat het zeker gewaardeerd wordt als mensen het aangeven als er volgens hen iets niet helemaal goedgaat - of er nu daadwerkelijk iets aan de hand is of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
K. Iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Opgelost :)

Ik doe dit topic daarom op slot omdat het geen verdere functie meer dient.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.